اجرای طرح زوج و فرد تردد خودرو‌ها در کرمانشاه

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه از اجرای طرح زوج و فرد تردد خودرو‌ها در بافت مرکزی کرمانشاه از اول بهمن خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهرام کهریزی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه گفت : با توجه به درخواست رئیس پلیس راهور استان و هماهنگی به عمل آمده با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به لحاظ وضعیت بیماری کرونا در استان، طرح زوج و فرد تردد خودرو‌ها در جلسه کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک استان مطرح و تصویب شد.

او گفت : براساس این طرح خودرو‌های دارای پلاک زوج در روز‌های زوج و خودرو‌های دارای پلاک فرد در روز‌های فرد می‌توانند در محدوده تعیین شده تردد داشته باشند.

او ساعت اجرای این طرح را از ۱۵ تا ۲۰ اعلام کرد و افزود: طرح زوج و فرد خودرو‌ها در بافت مرکزی شهر کرمانشاه از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهارراه جلیلی تا میدان لشگر اجرا خواهد شد.

کهریزی با بیان اینکه در روز‌های تعطیل طرح زوج و فرد اعمال نمی‌شود، افزود: طرح زوج و فرد شامل خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود و وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌ها و اتوبوس‌های خط واحد از این طرح مستثنی هستند.

مدیرکل دفترفنی، امورعمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه ادامه داد: طرح زوج و فرد خودرو‌ها تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

کهریزی با اشاره به اطلاع رسانی محدوده طرح ترافیک با نصب بنر، از ساکنان سایر شهرستان‌ها خواست در صورت سفر به کرمانشاه و لزوم حضور در مناطقی که طرح در آن‌ها اجرا می‌شود، متناسب با رقم سمت راست پلاک خودروی خود به مرکز استان سفر کنند تا با محدودیت تردد مواجه نشوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.