تشییع و خاکسپاری پیکر پاک آلاله ای بی نشان در شیراز

پیکرشهید گمنام ۲۵ ساله امروز در پشتیبانی منطقه در شیراز ارتش تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در آیینی با حضور فرماندهان ارشد نظامی و با حضور خانواده‌های شهداء، پیکر پاک و مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با رعایت اصول بهداشتی در پشتیبانی منطقه ۲ ارتش تشییع و خاکسپاری شد.

این شهید گمنام ۲۵ ساله در عملیات تک دشمن سال ۶۷ جام شهادت را نوشید.

سرتیپ ستاد امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در مراسم تشییع شهید گمنام در پشتیبانی منطقه ۲ ارتش، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز توفیق داد در محضر شهیدی از شهدای دوران دفاع مقدس باشیم که دعوت مجموعه نیروی زمینی ارتش را پذیرفتند و بعد از ۳۲ سال از پایان دوران دفاع مقدس در این پادگان حضور پیدا کردند.

او افزود: اگر بخواهیم در رابطه با کاری که شهدا انجام دادند صحبت کنیم باید گفت که ما همه‌ی شعونات اساسی، اجتماعی، خدماتی، امنیتی یک کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

امیر نعمتی با بیان اینکه دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز دست از دشمنی برنداشتند و به هر طریقی در تلاش هستند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند و الحمدالله تا به امروز موفق نشدند، ادامه داد: اگر امروز ما امنیت داریم و در کشور با همه‌ی این دشمنی‌های دشمن، مردم ما آزادانه زندگی میکنند به برکت ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های خون شهداست.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: شهداء با وصیت و سخنان خود پیروی از ولایت فقیه را به همگی ما گوش زد کردند و آنان تنها راه سعادت و پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران را در پیروی کردن از ولایت فقیه محقق می‌دانند.

او اظهار کرد: ۳۲ سال است که جنگ تمام شده و دوران دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم، اما به مردم عزیزمان عرض میکنم که حتی ۳۲ دقیقه هم ما از دشمنی دشمن کم نشده است، یعنی در این دوران که دفاع مقدس تمام شده از همان لحظات دوران دفاع مقدس دشمن، دشمنی خود را به نحو دیگری به ما انجام داده و آسیب‌های خودش را می‌خواسته برساند.

امیر نعمتی گفت: جنگ نرمی را که دشمن از سال‌های دوران دفاع مقدس طرح‌ریزی کرده تا بعد از دوران دفاع مقدس نیز با همکاری همه‌ی کسانی که با این دشمن استکباری همکاری میکنند در حال اجراست. تحریم‌ها را به انواع مختلف و حتی در جا‌های مقابله‌ی مستقیم و در این آخر هم که در سال گذشته به صورت وحشیانه و قبیحانه سردار شهید سلیمانی را به شهادت رساند به هر حال دشمنی دشمن در این ۳۲ سال به هیچ عنوان کم نشده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: اگر ایران در واقع استقلال دارد و حاکمیت نظام ما در جهان همچنان با قدرت ادامه دارد برای اینکه به هر حال کسانی بودند که در این مملکت که ادامه دهنده راه شهدا بودند و رهبر فرزانه انقلاب هم به‌عنوان یک کشتی بان این کشتی انقلاب را در این مدت رهبری کردند و انشالله خیلی زود شاهد شکست وقیحانه این دشمن استکباری باشیم.

امیر نعمتی عنوان کرد: تا جان در بدن داریم راه شما را ادامه خواهیم داد و در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای فرامین فرماندهین معظم کل قوا لحظه‌ای آرام نخواهم گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.