رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور:

استخدام کارمند برای شوراهای حل اختلاف پیگیری می‌شود

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از مراحل پایانی لایحه جدید شورای حل اختلاف در مجلس خبر داد و گفت: استخدام کارمند در لایحه جدید شورای حل اختلاف پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور  در بازدید از شورای حل اختلاف شاهرود ضمن بیان اینکه لایحه جدید شورای حل اختلاف در مراحل پایانی بررسی توسط مجلس قرار دارد، ابراز داشت: در این لایحه بر تسهیل امور و بازگشت شورا به صلاحیت ذاتی خود یعنی حل اختلاف تأکید شده است.

او بابیان اینکه این لایحه در صورت تصویب باعث افزایش رضایتمندی عمومی خواهد شد، افزود: همواره تلاش‌ها بر این محور بود که بتواند ضمن ارائه خدمات بیشتر گشودن گره کار مردم را نیز ارتقا بخشد لذا امیدواریم که با تصویب آن بتوانیم به اهداف موردنظر دست‌یابیم.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور ضمن بیان اینکه استفاده از ظرفیت نیروهای موجود در شوراهای حل اختلاف مورد تأکید است، ابراز داشت: امیدواریم با تصویب بحث استخدام کارکنان شورا در صحن مجلس بتوانیم کنار اصلاحات دیگر از ظرفیت‌های موجود نیز به نحو احسن استفاده کرد.

حجت الاسلام صادقی بابیان اینکه در بازدیدها روند کمی و کیفی امور از نزدیک مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، در ادامه تصریح کرد: استخدام کارکنان شورا در لایحه جدید و همچنین توجه به فرهنگ صلح و سازش از اهداف آن پیگیری می‌شود و در این راستا از نظرات کارکنان برای پیشبرد بهتر امور نیز بهره گرفته خواهد شد.

روح اله اسماعیلیان رئیس دادگستری شاهرود نیز در این بازدید اضافه کرد: این شهرستان در میزان پرونده‌های منتهی به صلح و سازش و همچنین بررسی میدانی مشکلات و موانع شوراهای حل اختلاف در خدمت‌رسانی به مردم رتبه نخست استان را دارد.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.