قتل زن مسن به خاطر مقداری طلا/دستگیری قاتل در کمتر از ۱۲ ساعت

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری فردی که به خاطر مقداری طلا زن همسایه اش را در اسلام آباد کرج به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز  گفت: بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان البرز در محل جرم حاضر و در بررسی ها، جسد خانمی تقریبا ۶۵ ساله را در پشت بام خانه اش کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی  البرز افزود: واحد مسکونی نامبرده مورد بازرسی قرار گرفت که مشخص شد قاتل پس از سرقت طلا و جواهرات زن تنها وی را خفه کرده و متواری شده است.

سرهنگ نادربیگی گفت: فرزندان مقتول ساعت ۱۱ شب روز حادثه به منزل مراجعه می‌کنند که متوجه نبود مادرشان شده و پس از اینکه سراغ وی را از فامیل، دوستان و همسایه‌ها می‌گیرند و با توجه به این که موفق نمی‌شوند از وی خبری بگیرند فقدان وی را به پلیس اطلاع می‌دهند، اما با توجه به استرس و نگرانیشان شروع به گشتن خانه و اطراف آن می‌کنند که با جسد بی جان مادرشان در پشت بام خانه روبرو می‌شوند.

اوافزود: تحقیقات پلیسی به منظور شناسایی قاتل آغاز شد تا این که طی تحقیقات محلی و پرس و جو از همسایه ها، یکی از همسایه‌های دیوار به دیوار مقتول که مردی ۳۹ ساله است را در ساعت ۱۴۰۰ همان روز مشاهده شده که سراسیمه و با سرعت در حال ترک منزلش بوده و تا کنون به آن جا بازنگشته است.

رئیس پلیس آگاهی  البرز گفت: در تحقیقات تکمیلی، رد نامبرده در استان تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضایی در کمتر از ۱۲ ساعت پس از اعلام وقوع قتل دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی استان البرز به جرم خود مبنی بر قتل همسایه اش اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی افزود: به گفته متهم، به علت مشکلات مالی، روز حادثه به بهانه این که دیوار منزلش نم داده و احتمالا مشکل از لوله کشی خانه او است با ترفند و حیله وارد منزل شده و پس از کشاندن زن تنها به پشت بام خانه او را خفه کرده و طلا‌های وی را به سرقت برده است

او گفت: متهم مقداری از طلا‌های سرقتی را در کرج و فردیس به قیمت ۶۰۰ میلیون ریال به ۲ نفر از آشنایانش فروخته و بقیه را در منزلش مخفی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی  البرز  افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام /ر  .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.