برگزاری سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه

سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه کنگاور در قالب طرح قرارگاه حاج قاسم سلیمانی، با بیش از ۶۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برگزار شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه کنگاور با اشاره به اینکه رزمایش‌ها نشان از دریای سخاوت مردم کنگاور است،گفت : کمک به اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا به ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته فرصتی بی‌نظیر و یک امتحان بزرگ خودسازی است.

او با بیان اینکه تاکنون قرارگاه حاج قاسم سلیمانی رزمایش‌های مومنانه خوبی انجام داده، گفت : فرضیه محالی است که تصور کنیم از ابتدای ورود کرونا به شهرستان خانواده بی بضاعتی در کنگاور باشد که از رزمایش‌های مواسات و مومنانه بهره‌مند نشده باشد.

او با بیان اینکه بعضی از خانواده‌های نیازمند تاکنون بیش از هفت مرحله کمک معیشتی به آن‌ها تعلق گرفته، افزود: بلافاضله بعد از این رزمایش با کمک حلقه‌های صالحین بسیج رزمایش دیگری در روستای دهلر اجرا خواهد شد.

حدود یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد

فرماندار کنگاور گفت: تاکنون سه مرحله رزمایش مومنانه سپاه در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی، به تعداد یک هزار و ۵۹۱ بسته معیشتی و به ارزش چهار میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در این شهرستان برگزار شده است.

فرزاد الماسی گفت: در قالب این طرح مقابله و قطع زنجیره سرایت ویروس کرونا به روش محله‌ای و خانواده محور با مشارکت سپاه و بسیجیان با روحیه جهادی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر انجام می‌شود.

او ادامه داد: سپاه با توجه به شرایط کنونی در عرصه سلامت و خدمات‌رسانی بهداشتی پیشگام شده است که در سطح شهرستان کنگاور نیز ما شاهد دستاورد‌های خوبی در جهت حمایت خانواده‌های نیازمند و خسارت دیده کرونا در قالب طرح قرارگاه حاج قاسم هستیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار