مشکل نصب دستگاه سی آرم در شهرستان کنگاور چیست؟

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور از لزوم رفع اختلافات میان وزارت بهداشت و شرکت نصاب برای نصب دستگاه سی آرم در شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین امیری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور با اشاره به خریداری دستگاه سی آرم در شهرستان کنگاور گفت : نصب این دستگاه توسط سیستم شرکت نصاب مقدور بوده که به دلیل برخی اختلافات این شرکت با وزارت بهداشت به تعویق افتاده است.

او با بیان اینکه سازمان انرژی اتمی ایران موافقت خود را در زمینه نصب این دستگاه اعلام کرده است،گفت : نصب این دستگاه توسط شرکت نصاب نیازمند رفع اختلافات میان وزارت بهداشت و شرکت مذکور بوده که به همین دلیل نامه‌ای توسط مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به معاونت درمان وزارت بهداشت ارسال شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور افزود: دستگاه سی آرم قادر به تشخیص دقیق محل شکستگی‌های استخوانی بدون ایجاد هرگونه برش یا عمل جراحی در بخش ارتوپدی را داشته که با استفاده از اطلاعات داده شده می‌توان پیچ، پلاک و یا پین را در محل شکستگی قرار داد.

امیری با اشاره به وجود تمامی رشته‌های تخصصی پزشکی در شهرستان کنگاور افزود: در برخی از رشته‌ها همچون قلب و عروق نسبت به سال‌های گذشته تعداد متخصصان مستقر در شبکه درمانی افزایش یافته و تمامی اعمال جراحی به جز مغز و اعصاب انجام می‌شود.

او ادامه داد: با مراجعه یک بیمار سکته مغزی به بیمارستان کنگاور در ساعات اولیه بروز بیماری، تزریق سریع داروی مربوطه توسط یکی از پزشکان مستقر در شهرستان انجام شد که این مورد اولین درمان قطعی سکته مغزی در شهرستان کنگاور است.

امیری افزود: یک دستگاه زباله سوز با ارزشی بیش از یک میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به شهرستان کنگاور اعطا شده که این دستگاه نصب و به منظور خنثی سازی زباله‌های پزشکی راه اندازی شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار