تاکید بر تحقق آشتی ملی فلسطین در سفر مقامات فتح به قطر

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد در دیدار رهبران این جنبش با مقامات قطر بر حفظ و حمایت از حقوق ملت فلسطین تاکید شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین (الفتح) اعلام کرد در دیدارهای رهبران این جنبش با مقامات قطری در دوحه، بر حفظ و حمایت از حقوق ملت فلسطین و اصول ملی آن تاکید شد و تلاش‌ها برای تحقق آشتی ملی فلسطین نیز مورد بررسی قرار گرفت.

جنبش جهاد اسلامی همچنین از دیدار هیئتی از این جنبش طی نشست‌هایی در سفر به قطر، با مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی آن با موضوع بررسی پرونده آشتی و تحقق وحدت ملی فلسطین خبر داد.


بیشتر بخوانید:


پیش از این اما رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات فلسطین امروز شنبه اعلام کرد نامزد‌های انتخاباتی می‌توانند از امروز برای ثبت‌نام در انتخابات فلسطین اقدام کنند.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای درباره این دیدارها اعلام کرد: «حماس و جهاد اسلامی بر ضرورت پای‌بندی به نتایج نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در سپتامبر ۲۰۲۰ در استانبول ترکیه و همچنین بر تحکیم جبهه داخلی در مواجهه با هر آنچه مقاومت ملت فلسطین و حقوق آن را هدف می‌گیرد، تاکید کردند.»

در این دیدارها همچنین راه‌های مقابله با سیاست‌های خصمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی، شهرک‌سازی، یهودی‌سازی قدس و محاصره غزه و لزوم مقابله با آن بررسی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار