️کشف ۲۳۰ دستگاه ماینر نتیجه مانور دو روزه در گلستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از کشف و جمع آوری ۲۳۰ دستگاه استخراج بیت کوین (ماینر) غیرمجاز در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اکبر نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: در مانور سراسری تعدیل روشنایی معابر، طی بازرسی صورت گرفته شده ۲۳۰دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و ضبط شد.

او ادامه داد: این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال، حدود ۵۵۰ کیلوولت مصرف داشته که در وضعیت کنونی، باعث بروز مشکلاتی در شبکه توزیع می‌شود.

نصیری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را از جمله عوامل افزایش مصرف برق اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال چندین دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و شناسایی شده است که با کشفیات امروز به تعداد ماینر‌های ضبط شده افزوده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: تعدیل روشنایی بلوار‌ها از جمله اقدامات انجام شده در این مانور به شمار می‌رود.

او در ادامه به خاموشی‌های اخیر که به علت کمبود گاز در نیروگاه‌های کشور رخ داد اشاره کرد و گفت: در همین راستا اقداماتی به منظور مدیریت بار صورت گرفت تا خاموشی‌ها را به حداقل کاهش دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان تشویق و ترغیب مشترکین به صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز، تعدیل بار روشنایی معابر، شناسایی و جمع‌آوری ماینر‌های غیرمجاز، انجام بازدید‌های میدانی از ادارات، بوستان‌ها، مساجد به صورت شبانه‌روزی و اخطار به مشترکین در صورت عدم رعایت مصرف بهینه را از جمله اقدامات مدیریت بار زمستان برشمرد.
 
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.