تکلیف راه اندازی مرکز جامع سلول‌های بنیادی به کجا می رسد؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی برای دریافت مجوز راه اندازی مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی دانشگاه یک مرکز بسیار مهم تحقیقاتی دانشگاه خواهد بود.

او گفت : با راه اندازی این مرکز در کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ششمین دانشگاه دارای مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی کشور خواهد بود.

مرادی افزود : جهت فعالیت بهتر این مرکز باید از امکانات تمام بخش‌ها استفاده کنیم وتمام تلاش خود را برای راه اندازی و تجهیز این مرکز به کار می‌بندیم و امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده توسط معاون تحقیقات به زودی شاهد راه اندازی این مرکز در استان باشیم.

خدا رحمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : اعضای هیات علمی آموزشی و پژوهشی دانشگاه پتانسیل فعالیت در مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی را دارند و باید از علم و تجربه آن‌ها در این مرکز استفاده شود.

او گفت : با بهره مندی از کارگروه‌های لازم و تدوین زیرساخت‌ها، ارکان و تشکیلات مورد نیاز مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی می‌توانیم شاهد فعالیت خوب و پیشرفت این مرکز باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار