پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

فکری نتوانست میلیچ و نادری را با هم نگه دارد

صادق ورمزیار گفت: محمود فکرى نتوانست میلیچ و نادری را در کنار هم هماهنگ کند و مجبور شد فقط به یکى از آن‌ها بازى دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد جدایی ناگهانى میلیچ از جمع آبى پوشان گفت: در استقلال نادرى و میلیچ جزو بهترین دفاع چپ هاى  لیگ برتر هستند. نادرى بازیکنی است که مى تواند یک در مقابل یک را به خوبى اجرا کند و حمل توپ بسزایى دارد، میلیچ هم بازیکنی بود که امتحان پس داده بود و ارسال هاى خوبى از سمت چپ انجام مى داد. ولى محمود فکرى نتوانست این دو بازیکن را کنار هم هماهنگ کند و مجبور شد یکى از آن‌ها را به بازى بگیرد، چون به کار گیرى هم زمان میلیچ و نادرى بار دفاعى استقلال را پایین مى آورد.

او در ادامه افزود: میلیچ نباید فسخ مى کرد، مگر اینکه باشگاه به تعهداتش عمل نکرده بود. بحث فنى جدا است و سرمربى مى تواند از هر بازیکنی که بخواهد استفاده کند و میلیچ نباید به بازى نکردنش اعتراض مى کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد دربى ٩٤ گفت: بازى خوب و جون دارى را شاهد بودیم، گل زود هنگام باعث شد استقلال در دربى با غرور بازى کند، شرایط استقلال به نحوى بود که روى کاغذ از لحاظ روحى و روانى شانس برنده شدن داشت و از لحاظ نفرات بهتر بود، ولى هیچوقت در مسابقه استقلال و پرسپولیس این شرایط تعیین کننده نیست.

او ادامه داد: پرسپولیس با هافبک هاى میانی خود یعنى احمد نور الهى، وحید امیرى و احسان پهلوان توانست بازى را در دست بگیرد و میدان دارى کند، چیدمان استقلال کارش را سخت کرد و در وسط زمین برتری عددى نسبت به حریف نداشتیم. همین موضوع نقطه قوت پرسپولیس بود که توانست با ٥ هافبک خلاق خود به خوبى بازیکنان استقلال را خنثى کند. مالکیت توپ قرمز پوشان باعث شد روى دروازه ایجاد خطر کنند، در نیمه دوم استقلال می‌توانست یک هافبک دیگر به ترکیبش اضافه کند. در کل پرسپولیس موقعیت هاى بیشترى داشت ولى استقلال هم بد بازى نکرد و توانست در دقایق آخر و روى یک هنر فردى بازى را به تساوى بکشاند.

او در خصوص تعویض هاى استقلال در نیمه دوم گفت: دیاباته بر خلاف بازى گذشته که براى استقلال به میدان آمد و پاس گل خوبى به قایدى داد، در این مسابقه اصلا آماده نبود، اما می‌شد به جای دیاباته، اسماعیلى و شجاعیان زودتر به بازى مى آمدند تا روند مسابقه تغییر مى کرد و از وسط زمین طراحى حمله می‌کردیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۱۲:۱۴ ۲۸ دی ۱۳۹۹
الان با حسینی هم همینکار رو انجام می دهند تعادل وجود ندارد نباید یک بازیکن رو این همه مدت خارج از فضای مسابقات قرار دهند برای تقویت رقابت باید یکی در میان بازی داده شوند.