ابراز نگرانی از تظاهرات مسلحانه طرفداران ترامپ در ایالت‌های مختلف آمریکا

مقامات محلی ۵۰ ایالت آمریکا از تظاهرات مسلحانه طرفداران ترامپ و امکان تعرض به کنگره محلی ابراز نگرانی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی دابلیو جی سی ال، مقامات ایالت‌های مختلف آمریکا به دلیل نگرانی از وقوع وقایع خشونت بار در آستانه مراسم تحلیف بایدن از آمادگی خود برای مقابله با این خشونت‌ها خبر دادند.

بر این اساس، مقامات ایالتی در سراسر آمریکا چه با اکثریت دموکرات و چه با اکثریت جمهوری خواه نگران تظاهرات طرفداران مسلح ترامپ هستند. یک مقام پلیس ایالت پنسیلوانیا در این باره می‌گوید: ما با وضعیت غیرمنتظره‌ای روبرو هستیم که پیش از این شاهد آن نبوده ایم. اما ما از تجربه قابل توجهی در بین نیرو‌های پلیس پنسیلوانیا و نیرو‌های مربوط به آن برخورداریم.

یک مقام پلیس ایالت نیویورک هم گفت: هر فردی با هدف دامن زدن به خشونت و آسیب زدن به اموال عمومی و ساختمان کنگره به اینجا آید بازداشت خواهد شد. ما برای این کار مصمم هستیم و آماده هرگونه تظاهرات و ناآرامی هستیم. ما در حال حاضر با هیچ تهدید خاصی روبرو نیستیم.

یک مقام پلیس ایالت اوکلاهما نیز اعلام کرد:اگر شما برنامه‌ای برای آمدن به کنگره محلی را دارید، حق برپایی تجمع مسالمت آمیز را دارید و ما از حقوق شما دفاع می‌کنیم، اما ما از کنگره محلی در مقابل هر تعرضی محافظت می‌کنیم.

فرماندار ایالت مینه سوتا هم گفت: ما این تهدیدات را جدی می‌گیریم، زیرا خود را نشان داده اند. کارشناسان به ما گفتند که محتاط باشیم و اقدامات احتیاطی را در نظر گرفته ایم. در حالیکه ما این وضعیت را جدی می‌گیریم من به اهالی مینه سوتا این اطمینان را می‌دهم که پلیس ما کاملا حرفه‌ای عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار