کارگران از اقشار و تلاشگران جامعه هستند

معاون اداری وپیشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: کارگران از اقشار و تلاشگران جامعه هستند که به طور ویژه مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محمدجواد شبر معاون اداری و پیشتیبانی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: کارگران از اقشار و تلاشگران جامعه هستند که به طور ویژه مورد توجه قرار نمی‌گیرند و می‌توان گام‌های مثبتی در زمینه ساماندهی کارگران صنعت ساختمان، پیمانکاران و متقاضیان برداشت.

او بیان داشت: نیاز است در زمینه ایجاد و گسترش و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای و توانمندسازی کارگران و استادکاران ساختمانی راهکار‌های ویژه‌ای اتخاذ شود تا کارگران فنی به سبب آشنایی نداشتن با قوانین و مقررات ملی ساختمان با مشکلاتی مواجه نشوند.

شبر عنوان کرد: در کنار آموزش وارتقای مهارت شاغلان صنعت ساختمان  باید دوره‌های اخلاق حرفه‌ای، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای فراگیرند و آموزش‌های تخصصی تأثیر به سزایی در ارتقاء کیفیت ساخت و ساز‌ها دارد و آموزش‌ها سبب می‌شود ساخت و ساز‌ها به‌سوی حرفه‌ای شدن سوق داده شود و همه نسبت به آموزش‌ها احساس مسئولیت کنند

معاون اداری وپیشتبانی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان ادامه داد: آموزش‌ها مسئولیت مهندسان در رابطه به بحث‌های ایمنی کاهش و قسمتی از مسئولیت به کارگران ساختمانی منتقل شود.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.