محسن رضایی؛

نام مقدس حضرت زهرا (س) پشتیبان ملت ما است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مطلبی را به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در صفحه خود در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بار دیگر ایام سوگواری فاطمه زهرا (س) فرا رسید و عاشقان و شیفتگان اهل بیت (ع) را در غم و ماتم فرو برد. شیعیان در این ایام خاص با تمسک و توسل به خاندان پیامبر (ص) به ویژه دختر بزرگوار آن حضرت توفیقات فردی و جمعی خود را از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنند.

این همان رمز و راز موفقیت رزمندگان ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی بود که با اتکا به خداوند و توسل به ائمه معصومین به ویژه زهرای اطهر (س)، در مقابل استکبار و بازیچه آن یعنی صدام حسین سر خم نکردند و دلاورانه و جانانه مقاومت کردند تا حتی یک وجب از خاک مقدس ایران به دست دشمن بعثی نیفتد.


بیشتر بخوانید


محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به همین مطلب، ویدئویی مربوط به زمان جنگ تحمیلی را در صفحه خود در فضای مجازی منتشر کرد. وی در این مطلب نوشت: "نام مقدس حضرت زهرا (س)، پشتیبان ملت ما و کانون گرم خانواده‌های محب اهل بیت (ع) و همه زنان و مردان ایرانی است؛ مردم ما در فراز و فرود زندگی خصوصی و حیات اجتماعی خود با تمسک و توسل به این بانوی بزرگ، به آرامش معنوی و توفیقات فردی و جمعی دست پیدا کرده‌اند. خداوند ما را شکرگزار نعمت ولایت اهل بیت (ع) قرار دهد. ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تسلیت باد."

محسن رضایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار