سرپرست وزارت دفاع آمریکا:

‌بی‌صبرانه منتظر ترک شغل خود هستم

کریستوفر میلر که کمتر از یک هفته دیگر در سمت خود باقی می‌ماند، گفته است که بی‌صبرانه منتظر است که شغل خود را ترک کند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری سی ان ان، طبق متن منتشر شده توسط وزارت دفاع آمریکا کریستوفر میلر، سرپرست وزارت دفاع که کمتر از یک هفته دیگر سمت خود را ترک می‌کند گفته است که «بی صبرانه منتظر است که شغل خود را ترک کند».

او حدود دو ماه قبل برای این سمت از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد. زمانی که ترامپ مارک اسپر، وزیر دفاع پیشین آمریکا را در یک پیام توئیتری از سمتش خلع کرد، میلر را به عنوان سرپرست وزارت دفاع آمریکا معرفی کرد.

این اظهارات همان روزی منتشر شد که پنتاگون نسبت به ناآرامی‌های پس از حمله به کنگره و احتمال تکرار آن در روز مراسم تحلیف ابراز نگرانی کرد و دست کم ۲۱ هزار نیروی گارد ملی را به واشنگتن دی سی اعزام کرد.

زمانی که از میلر در مورد هواپیمای اف-۳۵ که گرانترین برنامه تسلیحاتی در تاریخ آمریکا است و در اختیار نیروی هوایی و دریایی آمریکا قرار گرفته است پرسش شد او اظهارات خود را با این جمله آغاز کرد که «بی صبرانه منتظر هستم این شغل را ترک کنم، باور کنید.»

او سپس گفت: ما یک هیولا ساخته ایم و این را هر کسی می‌داند.

سرپرست وزارت دفاع آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای از کاهش نیرو‌های نظامی این کشور در عراق خبر داد و گفت: «کاهش نیرو‌های ما در عراق به این معنی است که نیرو‌های عراقی توانایی بیشتری پیدا کردند تا در مقابل داعش ایستادگی کنند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار