مربی تراکتور: کسب امتیاز از استقلال برنامه استراتژیک ما است/ اشکان دژاگه به بازی با استقلال می‌رسد

عباس چمنیان درباره بازی تیم فوتبال تراکتور برابر تیم استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم استقلال اظهار کرد: بدون تردید  استقلال یکی از تیم‌های بزرگ کشورمان است که سابقه درخشانی دارد و همواره این تیم قابل احترام بوده است. همچنین تیم استقلال همسایه مجاور ما در جدول رده بندی است و کسب امتیاز برابر این تیم برای ما یک برنامه استراتژیک محسوب می‌شود. فاصله زیادی بین بازی ذوب آهن با استقلال بود و در این مدت زمانی  استراحت و ریکاوری کرده و به بازیکنان آسیب دیده رسیدگی کردیم. علاوه بر این روی نقاط ضعف تیم کار کردیم و سعی می‌کنیم کیفیت کار خود را ارتقا بدهیم.  

او ادامه داد: آنچه که برایمان خیلی مهم است و اولویت اولمان محسوب می‌شود این است که فوتبال باکیفیت و باطراواتی را در شان نام تراکتور و هواداران بی شمارش به نمایش بگذاریم. به طور حتم کسب نتیجه هم اولویت دوم ما است که تا به اینجای کار به طور نسبی  نتایج بدی نگرفتیم، اما قصد داریم بازی به بازی بهتر شویم. همچنین در طول  بازی‌های باقی مانده تا پایان نیم فصل علاوه بر اینکه جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم در نهایت بتوانیم برای نیم فصل دوم آماده شویم.  

مربی تراکتور: کسب امتیاز از استقلال برنامه استراتژیک ما است/ اشکان دژاگه به بازی با استقلال می‌رسد

ما قصد داریم در هر بازی شگفتانه فنی داشته باشیم 

چمنیان بیان کرد: تیم استقلال را به خوبی ارزیابی کردیم و طبیعی است این ارزیابی براساس تعداد بازی‌های این تیم صورت گرفته است. همچنین مسلم است که تیم ما هم از سوی کادر فنی استقلال مورد بررسی قرار گرفته است و علاوه بر استفاده از داشته‌های قبلی خود قصد داریم برای هر بازی شگفتانه فنی داشته باشیم که به ما در کسب نتیجه کمک می‌کند. همچنین بازیکنان آسیب دیده ما هم رسیدند و فکر می‌کنم از حداکثر نفرات می‌توانیم برابر استقلال استفاده کنیم. به هر حال میزبان این بازی هستیم  و  باید بتوانیم باکیفیت بازی کنیم. سعی کردیم در خلال برنامه‌های تاکتیکی خود تمرکز خود را روی کنترل  نقاط قوت استقلال بگذاریم و از نقاط ضعف این تیم هم استفاده کنیم.  

او افزود: ضمن اینکه در فاصله زمانی بین بازی تیم ما برابر تیم ذوب آهن و استقلال تکلیف تیم ما مشخص می‌شود که از بالای جدول رده بندی عقب نیفتیم. همچنین با کسب حداکثر امتیاز و نمایش خوب و دلپذیر برابر استقلال بتوانیم رتبه خود را در بالای جدول حفظ کنیم.  

بازیکنان مصدوم ما به بازی با استقلال رسیدند 

چمنیان درباره وضعیت اشکان دژاگه گفت: خوشبختانه بازیکنان مصدوم ما به بازی با استقلال رسیدند و اشکان دژاگه هم آخرین نفری بود که مصدومیتش قابل توجه بود که با اقدامات درمانی انجام شده به بازی می‌رسد و حاج صفی هم مشکلی ندارد. همچنین امیدوارم طبق دیدگاه مسعود شجاعی و کادر فنی بتوانیم از حداکثر ظرفیت خود استفاده کنیم و بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم.

مربی تراکتور درباره بیژن حیدری داور بازی فردا گفت: یکی از استراتژی‌های تیم تراکتور این بوده است که به داوران احترام بگذاریم و بیژن حیدری هم از داوران خوبی است. فکر می‌کنم با توجه به تجربه و توانمندی که حیدری دارد و هر ۲ تیم که به دنبال بازی جوانمردانه هستند به نظرم مشکل خاصی از لحاظ داوری به وجود نمی‌آید.  ما بیشترین تمرکز خود را روی کیفیت بازی خود  و عملکردمان می‌گذاریم و انشاالله بتوانیم بدون دغدغه و حرف و حدیثی با حداکثر امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار