جلالی: امیدوارم در تیم نساجی منشا خدمت باشم/ در اولین بازی مقابل شهرخودرو دست پر بر خواهیم گشت

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت این تیم شمالی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران در حاشیه اولین حضورش در تمرین تیم فوتبال نساجی اظهار کرد: قبل از هر چیز از زحمات فاضلی و همکارانش تشکر کنم که متحمل زحمات زیادی شدند. همچنین از حدادیان و اسدی و اعضای هیئت مدیره هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرده و شرایط بازگشتم را فراهم کردند. امیدوارم بتوانم در نساجی منشا خدمت باشم.

او افزود: من در تیم نساجی حضور داشتم و می‌دانم مردم با این تیم زندگی می‌کنند و اوقات و احوال آن‌ها با نتایج این تیم می‌تواند خوب  یا بد باشد؛ بنابراین تمام توان و تجربه و علمی که داریم را وسط می‌گذاریم تا این تیم شرایط خوبی پیدا کند. به بازیکنانم گفتم که خودم را در نساجی غریبه نمی‌دانم و  مازندران را هم شهر خودم می‌دانم. از همه مسئولان و مردم می‌خواهم کنار این تیم  باشند.

سرمربی جدید نساجی خاطر نشان کرد: تیم نساجی نیاز به کمک همه افراد دارد، چون این بازیکنان تحت فشار زیادی هستند و باید از نظر ذهنی و روحی ترمیم شوند. من می‌خواهم همه در این مسیر حرکت کنیم تا به لطف خدا هر چه زودتر شرایط تغییر کند و تیم نساجی به روز‌های خوب خود برسد. تیم نساجی نیاز به برنامه ریزی دارد و این تیم  آنقدر بزرگ است که اصلا نباید دغدغه ماندن در لیگ برتر را داشته باشد. ما در برنامه ریزی یک سال و نیمه می‌توانیم کاری کنیم که نساجی در آینده بزرگی کند، اما لازمه این موضوع کمک همه است. باید همه یکدل باشیم و خالصانه هر چه بلد هستیم را  خرج می‌کنیم. به طور حتم این بازیکنان توانایی دارند و به لطف خدا از اولین بازی در مشهد دست پر بر می‌گردیم که هفته بعد که می‌خواهم به قائمشهر بروم برابر مردم سربلند باشم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار