بازداشت عامل تخلیه فرودگاه فرانکفورت

پلیس آلمان از بازداشت مظنون ۳۸ ساله به دلیل تهدید و مقاومت در برابر پلیس و عامل اصلی تخلیه فرودگاه فرانکفورت خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  راشاتودی، پلیس آلمان مرد اسلوونیایی را که از ماسک زدن در فرودگاه فرانکفورت امتناع ورزیده و تهدید به کشتن همه می‌کرد، بازداشت کرد.

ترمینال ۱ فرودگاه فرانکفورت، همراه با ایستگاه قطار مجاور آن، عصر روز شنبه در پی یک عملیات گسترده پلیس تعطیل شد. در ابتدا گزارش شد که اقدام به تخلیه به دلیل مشاهده یک چمدان رها شده انجام شده است، اما در یک بروزرسانی در روز یکشنبه پلیس اعلام کرد این اخلال به دلیل مشاجره میان یک مرد ۳۸ ساله و بدون ماسک اسلوونیایی و افسران گشتی بوده است که با او در مورد عدم رعایت شیوه نامه بهداشتی درگیر شده‌اند.

به گفته پلیس، فرد مذکور که ظاهرا از این خواسته عصبانی شده بود، فریاد می‌زند: «من همه شما را می‌کشم.»

با در نظر گرفتن رفتار کلی مرد، ماموران تهدید را جدی گرفته و هنگام تلاش او برای فرار از صحنه او را متوقف کردند. در ویدئو‌هایی که از این حادثه در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است، چنین نشان داده شده که یک افسر پلیس در حال اسلحه کشیدن به سمت شخصی است که در داخل ترمینال روی زمین افتاده است.

در میان تعقیب و گریز دیوانه وار، ماموران ظاهرا رد چمدان مرد را که او هنگام تلاش برای فرار از آنجا بر جای گذاشت، از دست دادند.

پلیس گفت به دلیل مکان نامشخص چمدان، منطقه وسیعی از سالن عزیمت B تحت محاصره پلیس درآمده است. مظنون ۳۸ ساله که توسط پلیس شناسایی شده است، به دلیل تهدید و مقاومت در برابر افسران بازداشت شده است.

فرودگاه فرانکفورت از نظر تعداد مسافر چهارمین فرودگاه پرتردد اروپاست و از نظر حمل بار در رده اول قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار