امام جمعه زاهدان:

باید با یک نگاه جامع با مشکلات سیستان و بلوچستان برخورد شود

 آیت‌الله مصطفی محامی گفت: باید از منظر نظام اسلامی‌ و با یک نگاه جامع با مسائل و مشکلات این استان پهناور برخورد شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان در نشست با معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: حساسیت‌های موجود در استان و از طرفی ماه‌های پایانی کار دولت و نزدیک شدن ایام انتخابات و انجام برخی تحرکات تا حدودی کار را برای شما سخت خواهدکرد که باید از منظر نظام اسلامی‌ و از یک نگاه واسع و جامع فارغ از نگاه‌های تنگ قومی و قبیله‌ای با مسائل برخورد شود.

او  افزود: در صورت ایجاد کشمکش‌های سیاسی مصلحت مردم به خطر خواهد افتاد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: مصالح نظام و مردم باید مبنای کار شما در مسوولیت جدید باشد و ضرورت دارد تا در تغییر و تحول‌ها و همچنین عزل و نصب‌ها به دور از هر گونه شائبه قومی و مذهبی عمل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهارداشت: ایجاد اعتماد متقابل در دستگاه‌های نظام و مردم به‌ گونه‌ای که مردم بتوانند منطق را احساس و سپس اعتماد کنند ضروری است.

حسین مسگرانی تصریح کرد: مشکل اصلی در سیستان و بلوچستان تنها کمبود بودجه نیست بلکه مدیریت‌های بعضا ضعیف نیز عامل مشکلات است و مسوولان باید بدانند در شرایط کنونی مصلحت نظام در رسیدگی به مردم و حل مشکلات آن‌هاست.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهارداشت: امیدواریم با برگزاری انتخابات پرشور و قانونمند زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ایجاد همدلی میان دولت و ملت فراهم شود.

ابوذر کوثری گفت: نهاد نمایندگی ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ایجاد انسجام و وحدت میان نیروهای اجتماعی دارای جایگاه برجسته‌ای است.

او  افزود: این همبستگی و همدلی از زمان حضورآیت الله محامی به‌دلیل رویکرد تقریبی و نگاه چارچوب مند تقویت شده‌است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌بایست در سال پایانی کار دولت با انگیزه، پرتحرک و پویا باشند و با تعهد بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر و اثر بخش در راه خدمت به مردم آنگونه عمل کنند که در ابتدای خدمت عمل می‌کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۸ دی ۱۳۹۹
سیستان و بلوچستان و شهرهایی و روستاهایی که گاز ندارن رو خواهشا مشکل شون رو رفع کنید و........
مثل بیشتر استان هایی که گاز کشی کردید و........