از دستگیری عوامل درگیری تا هنجارشکنان کلیپی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: عوامل درگیری میدان ۱۷ شهریور کرمانشاه که شب گذشته باعث برهم خوردن امنیت شده بودند با اقتدار پلیس دستگیر شدند.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا دلیری  گفت:حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته و به دنبال تماس تلفنی چند تن از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک درگیری شدید میان تعدادی از اراذل و اوباش در میدان ۱۷ شهریور کرمانشاه و اینکه حرکات و رفتار آن‌ها باعث وحشت اهالی محل و رهگذران شده است، تیمی از مأموران به سرعت وارد عمل شدند.

او افزود: با حضور پلیس در محل درگیری مشخص شد تعدادی از اراذل و اوباش در یک کافه به وسیله قمه با هم درگیر و این درگیری به بیرون از آن واحد صنفی نیز کشیده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه بیان کرد: مأموران پلیس با دیدن این صحنه به سرعت وارد عمل شده و با اقتدار و در کمترین زمان ممکن به این درگیری که هر لحظه دامنه آن در حال گسترش بود پایان دادند.

دلیری بیان کرد: در همین راستا پنج نفر از عوامل اصلی درگیری با اقتدار پلیس دستگیر و بلافاصله پس از انتقال به کلانتری و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آنجا هم به زندان منتقل شدند.

او  همچنین با اشاره به کشف و جمع آوری تعدادی سلاح سرد از اراذل و اوباش، برخورد پلیس با هرگونه ناامنی را سخت و قاطعانه عنوان و تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی به چنین افرادی اجازه عرض اندام نمی‌دهیم.

دلیری یادآوری کرد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و با هرکسی که بخواهد از آن عبور کند قاطعانه برخورد و افراد هنجارشکن و اشرار چاره‌ای جر تسلیم در برابر قانون نخواهند داشت.

وقوع یک سانحه رانندگی در محور حمیل-ایلام

 

 رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی در محور حمیل-ایلام خبر داد که در آن سه نفر جان خود را از دست دادند و چهار نفر هم زخمی شدند.

 محمد حیدری ظهر امروز اظهار کرد: این حادثه ساعت ابتدایی بامداد امروز (یکشنبه - ۲۸ دی) و در کیلومتر یک محور حمیل به ایلام میان ۲ دستگاه خودروی سمند و وانت نیسان رخ داد.

او افزود: در این حادثه یک پسر و دختر نوجوان و خانم جوان که همگی سرنشین خودروی سمند بودند به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین ۲ سرنشین دیگر خودروی سمند و ۲ سرنشین وانت نیسان زخمی و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

حیدری با اشاره به علت وقوع این حادثه گفت: علت وقوع این حادثه مرگبار را انحراف به چپ خودروی سمند اعلام کرد.

او با اشاره به  علت بیشتر سوانح رانندگی بیان کرد: سرعت و سبقت‌های غیرمجاز عامل بیشتر سوانح رانندگی منجر به فوت هستند و از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات رانندگی از بروز چنین حوادث مرگباری جلوگیری کنند.

قاتل فراری به دام افتاد 


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک قاتل فراری حین سرقت سیم برق خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: ماموران پاسگاه چهارزبر حین گشت زنی در یکی از روستاها به دو سارق برخورد کردند که با بالارفتن از تیرچراغ برق مشغول سرقت سیم و کابل برق بودند. 

او ادامه داد: ماموران با دیدن این صحنه به سرعت خود را به سارقان رسانده و آنها را دستگیر و به پاسگاه منتقل کردند. 

 آمویی افزود: ماموران حین بازجویی از سارقان دستگیر شده متوجه شدند یکی از آنها چندی قبل به دلیل ارتکاب قتل تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار دارد. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از انتقال قاتل متواری به پلیس آگاهی برای بازجویی های تکمیلی خبر داد.

 

دستگیری  عوامل کلیپ هنجارشکنانه در شهر کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری عوامل مربوط به انتشار یک کلیپ هنجارشکنانه در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: اقدام این افراد باعث جریحه شدار شدن افکار عمومی شده بود.

 
 سرهنگ "حسن حیدری" اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی که در نزد افکار عمومی بازتاب منفی داشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او  ادامه داد: در بررسی‌های تخصصی همکاران پلیس امنیت عمومی مشخص شد چند نفر خانم در یک مراسم هنجار شکنانه اقدام به آوازخوانی کرده و سپس کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شده بود.

سرهنگ حیدری بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این اقدام به سفارش یکی از واحد‌های صنفی و با هدف تبلیغات توسط یکی از کانون‌های تبلیغاتی شهر کرمانشاه انجام شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا پس از شناسایی کلیه عوامل دخیل در این کلیپ هنجارشکنانه، هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی برای دستگیری آن‌ها به عمل آمد و همکاران ما نسبت به دستگیری خانم‌های هنجار شکن، صاحب واحد صنفی و صاحب کانون تبلیغاتی اقدام کردند.

سرهنگ حیدری همچنین از پلمب واحد صنفی و دفتر کانون تبلیغاتی خبر داد و گفت: پیج‌های انتشار دهنده این کلیپ نیز توسط پلیس فتا مسدود شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه پلیس با هرگونه هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف قاطعانه برخورد می‌کند، گفت: شهر شهید پرور کرمانشاه جای اینگونه رفتار‌های خلاف عرف نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار