هم زمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)؛

یک بانوی کلمبیایی در قم به دین اسلام مشرف شد

جیزل آبیا کاستیانوس با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و بیان شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، هم زمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) جیزل آبیا کاستیانوس بانوی اهل کشور کلمبیا با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و قرائت شهادتین به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.

این بانوی تازه مسلمان در حرم مطهر بانوی کرامت طی گفت‌وگویی با اشاره به شیوه آشنایی‌اش با دین اسلام گفت: پدرم در یکی از شرکت‌های نفتی کلمبیا کار می‌کرد به نقاط مختلف جهان از جمله ایران سفر داشت، در بازگشت به کلمبیا چیز‌های جالبی از اسلام برای من نقل می‌کرد و همواره می‌گفت که ایران و اسلام به ویژه شیعه با آن چیزی که در رسانه‌ها نشان داده می‌شود، متفاوت است.

او افزود: خانواده من در کلمبیا خیلی معتقد به خداوند هستند و من با فکر و اندیشه‌ای که در ذهن داشتم از همان موقع دین اسلام را پذیرفتم و پدرم هم وقتی از تصمیم من برای مسلمان شدن با خبر شد با این تصمیم موافقت کرد تا این که امروز به توفیق شهادتین دست یافتم.

این بانوی تازه مسلمان شده ادامه داد: حضرت زهرا سلام‌الله علی‌ها زنی بودند که تمام زندگی خود را وقف خدا کردند، نزدیک شدن به این چنین شخصیتی انسان را به خدا نزدیک می‌کند و من در ایام شهادت این حضرت و در حرمی که مشهور به حرم اهل بیت علیهم السلام است به دین مبین اسلام و تشیع مشرف شدم.

 

 

یک بانوی کلمبیایی در قم به دین اسلام مشرف شد


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار