برترین نقل و انتقالات تاریخ لیگ برتر انگلیس در ژانویه

برخی از باشگاه‌های انگلیس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که انتظار می‌رود غول‌های لیگ برتر انگلیس فعالیت آرامی را در پنجره نقل و انتقالاتی انجام دهند، اما تاریخ به ما می‌گوید که این تیم‌ها می‌توانند با خرید‌های غافلگیر کننده همه را شگفت زده کنند.

برونو فرناندز

هافبک پرتغالی منچستر یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته با رقم ۴۲ میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون به این تیم پیوست. او در ۱۴ بازی ابتدایی خود برای شیاطین سرخ موفق شد ۸ گل و ۷ پاس گل ثبت کند و به این تیم کمک کرد تا در جایگاه سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد.

دنیل استوریچ

این مهاجم انگلیسی که هم اکنون هم بازی مجید حسینی در تیم فوتبال ترابوزان اسپور ترکیه است. در ژانویه سال ۲۰۱۳ با رقم ۱۵ میلیون پوند از چلسی به لیورپول پیوست و ۱۰ گل و ۴ پاس گل در ۱۴ بازی داشته است.

پاپیس دمبا سیسه

این مهاجم سنگالی یک سال قبل با ۱۲ میلیون یورو از فرایبورگ آلمان به نیوکاسل پیوست و با ثبت آمار حیرت انگیز ۱۲ گل و ۲ پاس گل در ۱۴ بازی به این تیم کمک کرد تا جایگاه خود در لیگ برتر انگلیس را بهتر کند.

آندری آرشاوین

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال روسیه در ژانویه سال ۲۰۰۹ با رقم ۱۶ میلیون یورو از زنیت به آرسنال پیوست و در ۱۲ بازی ۶ گل زد. بدون شک هواداران آرسنال پوکر به یادماندنی او در ورزشگاخه آنفیلد در جریان تساوی ۴ - ۴ برابر لیورپول را از یاد نخواهند برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۳۵ ۲۹ دی ۱۳۹۹
یعنی فقط میخوای یه چی بنویسی دیگه :d
آخرین اخبار