توزیع بسته‌های گوشت قربانی بین نیازمندان و خانوار‌های کم‌برخوردار کرمانشاهی

با مشارکت یک موسسه خیریه و برنامه تلویزیونی سمت خدا بسته‌های گوشت قربانی بین خانوار‌های کم‌برخوردار کرمانشاهی تهیه و توزیع می‌شود.

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، از توزیع بسته‌های گوشت قربانی بین نیازمندان و خانوار‌های کم‌برخوردار کرمانشاهی خبر داد و گفت: به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و مساعدت مؤسسه حضرت خدیجه (س) و خیرین برنامه سمت خدا بسته‌های گوشت قربانی برای سومین بار در سال‌جاری به منظور توزیع بین خانواده‌های نیازمند کرمانشاهی ارسال می‌شود.

او افزود: این طرح در ابتدای هر ماه قمری صورت می‌گیرد و بسته‌های گوشت قربانی با مشارکت خیرین در بین نیازمندان در سطح کشور توزیع می‌شود که بخشی از آن قرار است در کرمانشاه نیز توزیع شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه اجرای این طرح را در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه است بیان کرد: رزمایش کمک‌های مؤمنانه کانون‌های مساجد استان در ذیل رواق همدلی طرح ملی ایران قوی اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.