صفحه‌ زنگ شهروندی در فضای مجازی آغاز به کار کرد

به منظور تداوم تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در کرمانشاه زنگ شهروندی با هدف آموزش فرهنگ شهروندی به سنین پایه، کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایمان درخشی مدیر طرح زنگ شهروندی گفت: قرار است در این صفحه با برگزاری جشنواره‌های مختلف و تولید محتوا‌های آموزشی ویژه سنین پایه، گامی در جهت آموزش فرهنگ شهروندی برداریم که مهم‌ترین اصل در شهروند پروی است.

او افزود: محتوا‌های آموزشی، نمایش‌های طنز (شهر، شمامه، شیرین)، محتوا‌های مبتنی بر اموزش غیر مستقیم، معرفی جشنواره‌های مرتبط با حوزه فرهنگ شهروندی، کلیپ‌های انگیزشی ویژه سنین دبستان و صحبت‌های کارشناسان روانشناسی کودک و حوزه آسیب شناسی اجتماعی از جمله مواردی هستند که قرار است در این صفحه به اشتراک گذاشته شود.

درخشی ضمن اعلام این موضوع که مراحل ساخت تیتراژ نمایش (شهر، شمامه، شیرین) پایان یافته و ضبط قسمت اول نیز در مراحل پایانی قرار دارد،بیان کرد: اولین جشنواره‌ای که در این صفحه معرفی می‌کنیم جشنواره بزرگ شهروندان کوچک است که با همکاری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش در حال برگزاری است که تاکنون تعدادی اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

این مقام مسئول خبرداد: طی جلسه‌ای که با معاونین پرورشی نواحی سه گانه آموزش و پرورش داشتیم سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه ضمن اینکه به نفرات برتر رشته‌های مختلف این جشنواره جوایز نفیس و تندیس جشنواره را اهدا خواهد می‌کند، از مدیران و معاونین پرورشی مدارسی که بیشترین آثار را به جشنواره ارسال کنند تجلیل ویژه خواهد شد.

گفتنی است؛ موضوعات قابل قبول جشنواره بزرگ شهروندان کوچک شامل ترافیک، مدیریت و دفع زباله، محیط زیست، اخلاق شهروندی، اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری و حقوق شهروندی، بوده که در بخش‌های فضای سبز خانگی، کاردستی از لوازم دور ریز، انشا و خاطره نویسی، نقاشی و همچنین نمایش خانگی و استند آپ بوده که علاقمندان میتوانند آثار خود را به شماره واتساپ دبیرخانه ۰۹۱۸۳۳۶۶۹۶۷ و یا با هشتگ #بزرگ شهروندان کوچک_کرمانشاهی منتشر کنند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار