افزایش آمار قربانیان کرونا در آمریکا طی ماه آینده میلادی

رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در دولت بایدن، ضمن اشاره به وضعیت وخیم شیوع ویروس کرونا در آمریکا اظهار کرد: در ماه آینده میلادی شاهد افزایش تلفات ناشی از این ویروس خواهیم بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، ران کالین رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در دولت جو بایدن، ضمن هشدار درباره افزایش آمار مبتلایان و تلفات ویروس کرونا در آمریکا، اظهار کرد: پیش بینی می‌کنم که در طی هفته‌های آتی و ماه جدید میلادی (فوریه) قربانیان ویروس کرونا از مرز ۵۰۰ هزار نفر عبور کند.

وی با تاکید بر وخامت شیوع ویروس کرونا در آمریکا، اظهار کرد: این شرایط هر روز در حال بد و بدتر شدن است از این رو در آینده شاهد تلفات بیشتری هستیم.

رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در دولت جدید آمریکا که قرار است از روز ۲۰ ژانویه با یک برنامه ۱۰۰ روزه برای مقابله با کرونا روی کار آید، ادامه داد: با توجه به شرایط موجود در کشور مدت‌ها طول می‌کشد که شرایط به حالت سابق و عادی خود بازگردد.

این در حالی است که ویروس کرونا در آمریکا روزانه نزدیک به ۳ هزار قربانی می‌گیرد و تاکنون در حدود ۴۰۰ هزار تن از مردم این کشور نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار