در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رایزنی وزارت علوم با ستاد کرونا برای ارائه حضوری دروس عملی

رئیس تحقیقات و فناوری کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیک گفت: وزارت علوم برای ارائه حضوزی دروس عملی در حال رایزنی با ستاد ملی کروناست.

علی اکبر صفوی، رئیس تحقیقات و فناوری کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امتحانات همه دانشگاه‌های کشور مانند ترم گذشته برگزار می‌شود و هیچ تغییری در این زمینه ایجاد نخواهیم کرد.

او افزود: وزارت علوم در حال رایزنی با ستاد کرونا برای برگزاری حضوری دروس عملی در ترم آینده است تا با در نظر گرفتن پیشنهاد آنان، دانشگاه‌ها تصمیم به برگزاری یا عدم برگزاری دروس عملی به صورت حضوری بگیرند.

صفوی تصریح کرد: هم اکنون امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها به صورت مجازی  یا از راه دور برگزار می‌شود.

رئیس تحقیقات و فناوری کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم ادامه داد: دانشگاه‌ها در صورت صلاحدید می‌توانند امتحانات تعداد محدودی از دانشجویان دکتری را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حضوری برگزار کنند و این موضوع بر عهده دانشکده‌های مربوطه است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۴:۴۲ ۳۰ دی ۱۳۹۹
من با کلاس های حضوری مخالفم، اولا که خطرناکه، دوما امکانات بهداشتی در همه دانشگاه ها رعایت نمیشه و سوما همه دانشجویا که در یک منطقه نیستند و از نقاط مختلفی میاند و اصلا این شرایط مناسب نیست.