دریافت تاییدیه ایمنی آسانسور الزامی است

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت : همه‌ بهره برداران آسانسور‌ها ملزم به دریافت تاییدیه ایمنی آسانسور هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نیازی مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت : در صورت نداشتن تاییدیه ایمنی آسانسور، بهره برداران مسئول پاسخگویی به هر گونه حادثه‌ هستند و شرکت‌های بیمه هم در مقابل حوادث منجر به جرح در آسانسور‌هایی که تاییدیه ایمنی ندارند، هیچگونه مسئولیتی نخواهند داشت.

او گفت : مالکان ساختمان‌ها موظف هستند برای دریافت تاییدیه ایمنی استاندارد با شرکت‌های مجاز نصاب آسانسور که مسئولیت ثبت آسانسور در سامانه‌ استاندارد سازی را هم برعهده دارند، قرارداد منعقد کنند که پس از تایید بازرسان استاندارد شرکت‌های بازرسی تاییدیه ایمنی را صادر خواهند کرد.

مدیرکل استاندارد استان سرویس و بررسی آسانسور‌ها را بصورت ماهانه ضروری دانست و افزود: در صورت توجه به این نکات تاییدیه صادره دارای اعتبار است.

نیازی ادامه داد: فرآیند صدور تاییدیه ایمنی استاندارد بصورت الکترونیکی به شهرداری مناطق ارسال می‌شود و مالکان نیازی به مراجعه‌ حضوری به اداره کل استاندارد ندارند.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۶۰ بازرسی فنی از ساختمان‌های دارای آسانسور در کرمانشاه انجام شده و ۵۸۴ تاییدیه ایمنی استاندارد هم صادر شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.