برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان استانی

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت : هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان استانی از تاریخ ۲۹ دی‌ماه لغایت چهارم بهمن‌ماه با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مبلمان استان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حامد وفاپور مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه با بیان اینکه امروزه با توجه به علاقه‌ی مردم به تغییر و تنوع در محیط زندگی و منزل، صنعت مبلمان رشد فزاینده‌ای پیدا کرده از برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان استانی در کرمانشاه خبر داد.

او گفت : نمایشگاه تخصصی مبلمان استانی از تاریخ ۲۹ دی‌ماه لغایت چهارم بهمن‌ماه به مدت ۶ روز با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مبلمان استان و با نظارت و همکاری اتحادیه کابینت‌کاران و درودگران کرمانشاه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه افزود: با توجه به استقبال مردم و علاقمند و به منظور پاسخگویی به سلایق شهروندان و ارتقا سطح کیفی و علمی تولیدکنندگان و با هدف معرفی محصولات متنوع این صنعت، برگزاری نمایشگاه مبلمان در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

او با بیان اینکه ۵۵ مشارکت کننده از استان کرمانشاه تولیدات و محصولات خود را در ایام برگزاری نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد، افزود: آشنایی مردم با آخرین محصولات و دستاورد‌های این صنعت، ایجاد بستر مناسب به منظور ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، فراهم کردن فضا‌های رقابتی برای افزایش تنوع انتخاب، دسترسی بهتر به کالا‌های مورد نیاز از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

وفاپور گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان استانی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه واقع در بلوار شهید بهشتی انتهای پارک شاهد جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار