توسعه ارتباطات بین المللی با طرح شهروند دیپلمات

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: استفاده از ایده‌های خلاق برای افزایش ارتباطات اصفهان و ۱۳ خواهر خوانده خود، با طرح شهروند دیپلمات محقق می‌شود.

ایمان حجتی مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  گفت: استفاده از ایده‌های خلاق برای افزایش ارتباطات اصفهان و ۱۳ خواهر خوانده خود، با طرح شهروند دیپلمات محقق می‌شود.شهرداری اصفهان به نمایندگی از مردم شهر، قرارداد خواهر خواندگی میبندد وبه همین علت برای تحقق اهداف و توسعه این ارتباطات، نیاز به ارائه طرح‌ها و ایده‌های خلاق از سوی همشهریان می‌باشد.

اوگفت: افرادی که با توانمندی خوبی در عرصه بین امللی فعال هستند مانند تاجران، بازرگانان، دانشجویان، استادان دانشگاه، کار آفرینان، افرادی که در استارت اپ‌ها فعالیت دارند و هنرمندان که از طبقه خلاق هستند می‌توانند در زمینه بهبود توسعه ارتباطات و بهره براداری از این ارتباطات در طرح شهروند دیپلمات شرکت کنند.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان افزود:در اولین هفته بعد از اعلام فراخوان، بیش از ۱۰۰ ایده دریافت کردیم و مشارکت خوبی از طرف مردم شاهد بودیم در حال حاضر از شهر‌های خواهر خوانده هم طرح و ایده پیشنهادی داریم، به همین علت طرح شهروند دیپلمات را تا پایان بهمن ماه تمدید کردیم.

ایمان حجتی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به وب سایت اداره ارتباطات بین امللی شهرداری اصفهان به آدرس http://intaffairs.isfahan.ir مراجعه به صورت حضوری و یا تماس با این مرکز ثبت نام یا سوالات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.