لیگ تندرستی در سیستان و بلوچستان درحال برگزاری است

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: لیگ تندرستی از ۲۳ دی در این استان با توجه به تاکید فدراسیون در خصوص توسعه و ترویج ورزش همگانی در بین آحاد مردم درحال برگزاری است.

ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با اشاره به اینکه در لیگ تندرستی ایران با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای مقابله با کم‌تحرکی و افزایش آمادگی جسمانی همه جامعه تلاش خواهیم کرد اظهارداشت: این طرح از ۲۳ دی در زاهدان و به تدریج در سایر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است تا گامی در جهت توسعه ورزش همگانی در استان باشد.

او  افزود: تمام تلاش این اداره‌کل با مشارکت حداکثری ورزشکاران، مربیان، داوران و اقشار مختلف قرار گرفتن در صدر جزو استان‌های پیشرو در لیگ برتر سال ۱۴۰۰ است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: این لیگ با هدف افزایش آمادگی جسمانی و کاهش کم تحرکی در اقشار مختلف در حال برگزاری است.

طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی و مطالعات انجام شده، حداقل زمانی که باید یک سری فعالیت‌ها انجام تا منجر به تغییر رفتار پایدار شود حدود ۶۴ روز بوده بر همین اساس نخستین دوره لیگ تندرستی ایران در هشت هفته برگزار خواهد شد.

فصل نخست لیگ تندرستی ایران در یک گروه ۳۲ تیمی برگزار خواهد شد و بعد از پایان این فصل، ۱۶ تیم اول در فصل آینده و ۱۶ تیم نیمه پایین جدول در لیگ دسته یک حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار