لزوم اجرای بخشنامه تمدید پروانه چرای دام در خوزستان

سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان طی اطلاعیه‌ای بر اجرای بخشنامه مهلت یکساله تمدید پروانه چرای دام تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ترحم بهزاد مدیرکل دفتر امور مراتع و آبخیزداری خوزستان طی اطلاعیه‌ای بر اجرای بخشنامه مهلت یکساله تمدید پروانه چرای دام تاکید کرد.

این اطلاعیه به شرح زیر است:

احتراماً به استحضار می‌رساند در اجرای بخشنامه شماره ۹۹/۱/۲۷۸۹۵ در تاریخ ۸ آذر ماه ۱۳۹۹ ابلاغی از سوی ریاست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان مبنی بر اعلام مهلت یکساله به منظور تمدید پروانه‌های چرای دام، مرتع دارانی که تاکنون موفق به پرداخت عوارض نشده اند، موارد ذیل را با جدیت مورد پیگیری قرار داده و تمهیدات و اقدامات لازم را انجام دهند.

از آنجا که مهلت مندرج در این بخشنامه قابل تمدید نیست، ضروری است موضوع مدیریت زمان در امور مربوط به ابلاغ اعضا و تشکیل منظم کمیسیون بند ۱۰ فصل چهارم اصلاحیه شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع کشور در رسیدگی به سایر تخلفات مرتع داری بسیار حائز اهمیت بوده که می‌باید نسبت به آن سریعا برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت گیرد.

لازم است محتوای بخشنامه به نحو احسن و از طریق مناسب از قبیل صدا و سیما، پیام کوتاه، نشریات، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، شورای اسلامی روستاها، تعاونی‌ها و ... به مرتع داران و اتحادیه‌های مرتع داری و انجمن صنفی مرتعداران اطلاع رسانی شود.

گزارش اقدامات انجام شده باید در قالب جدول پیوست به طور مستمر هر ۳ ماه از تاریخ ابلاغ این نامه به این دفتر اعلام شود.

ترحم بهزاد مدیرکل دفتر امور مراتع و آبخیزداری خوزستان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.