یوسفی:

اشتباهات مدافعان استقلال عجیب است/ فکری باید دربی را فراموش کند

هافبک سابق استقلال ابراز امیدواری کرد کادر فنی آبی‌پوشان با تمریناتی که در نظر می‌گیرد مشکلات خط دفاعی را به حداقل برساند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن یوسفی با اشاره به وضعیت آبی پوشان پس از تساوی در دربی گفت: در چند هفته گذشته انتقاد‌های زیادی از مدافعان استقلال شده بود، اما انتظار می‌رفت آن‌ها هفته به هفته هماهنگ‌تر باشند، ولی متاسفانه در دربی اشتباهات فوق العاده زیاد آن‌ها این امکان را به پرسپولیس داد تا بتواند به راحتی دو گل بزند و یکی دو موقعیت صد درصد را هم از دست بدهد.

این بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: نمی‌دانم در استقلال چه گذشته بود که مدافعان این تیم اینقدر ضعیف بازی می‌کردند. تا به حال چنین اشتباهاتی را از خط دفاع استقلال ندیده بودم. آنقدر سر درگم بودند که پرسپولیس توانست موقعیت‌های زیادی مقابل دروازه شان خلق. در یک صحنه اگر شجاعت مسئول ریگی نبود به طور حتم دروازه استقلال باز می‌شد و وضعیت برای این تیم سخت‌تر می‌شد.

هافبک سابق استقلال در مورد عملکرد مهاجمان این تیم هم گفت: مطهری توانست در همان دقایق ابتدایی از اشتباه مدافعان پرسپولیس سود برده و گل اول را بزند و در ثانیه‌های پایانی بازی که خیلی‌ها فکر می‌کردند بازی با همان نتیجه به پایان خواهد رسید و نیمکت پرسپولیس هم منتظر سوت پایان بازی بود، مهدی قائدی توانست گل تساوی را وارد دروازه سرخ پوشان کند و اجازه ندهد این تیم خوشحال به رختکن برود.

وی ادامه داد: اگر چه قائدی در طول ۹۰ دقیقه نتوانست آن مهدی همیشگی باشد، اما نشان داد که مرد لحظه‌هاست و یک لحظه اشتباه از مدافعان پرسپولیس به او اجازه خودنمایی داد و او هم استادانه دروازه پرسپولیس را باز کرد.


بیشتر بخوانید

یوسفی در مورد قهر و بازگشت میلیچ به کشورش گفت: میلیچ یک مدافع حرفه‌ای و خوب است. در اینکه چرا او قهر کرده و به کشورش بازگشته مسئولان باشگاه استقلال باید پاسخگو باشند. برایم عجیب بود که او تا چند وقتی پیش به دنبال تمدید قراردادش بود. اما به یکباره و به خاطر مشکلاتی که در یک دو هفته پیش و سرمربی تیم به دلیل حضور در فضای مجازی پیدا کرده بود ایران را ترک کرد. حالا باید مسئولان باشگاه در این خصوص تصمیم قطعی بگیرند تا استقلال بیش از این متضرر نشود.

وی در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال برابر تراکتور تبریز ادامه داد: تراکتور یک تیم بسیار خوب و پرمهره است. آن‌ها همیشه مقابل استقلال نمایش قابل قبولی دارند و به طور حتم نمی‌خواهند در تبریز امتیاز از دست بدهند. فکری و بازیکنان هم باید دربی را کاملاً فراموش کنند و با انجام تمرینات فشرده و منظم خود را آماده این دیدار کنند و بتوانند با شکست تراکتور دوباره خود را به صدر جدول برسانند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار