لطیفی: تمرکز نداشتن بازیکنان استقلال، ثمره حاشیه‌های جدید است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی پوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

علی لطیفی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شایعات مطرح شده در خصوص مذاکره اسماعیل خلیل زده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی اظهار داشت: می‌خواهم به خلیل زاده بگویم که شما به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خیلی کار‌ها را باید و خیلی کار‌ها را نباید انجام بدهید. اینکه در این شرایط و پیش از دیدار حساس با تراکتور این شایعات مطرح می‌شود که خلیل زاده دارد با مجیدی مذاکره کرده ثمره‌ای به غیر از بهم خوردن تمرکز و انضباط تیم استقلال ندارد. مدیران باشگاه از جمله خلیل زاده باید مانع ورود این حواشی به تیم شوند.

لطیفی ادامه داد: اینکه خلیل زاده این شایعات را تکذیب کرده است را باید به فال نیک گرفت. اگرچه انتقاداتی به محمود فکری وارد است، اما بعد از چند فصل استقلال بار دیگر به یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی تبدیل شده است اگر چه در بعضی دیدار‌ها از جمله دربی اشتباهاتی مانند تعویض موسوی و بازی دادن به ارسلان مطهری در سمت راست در نیمه دوم داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: عمده انتقادات مطرح شده تنها در خصوص دیدار دربی است. فکری اگرچه نتوانسته با وجود بازیکنان با کیفیت در ترکیب استقلال نمایش زیبا و تماشاگر پسندی را ارائه دهد، اما فکری به هر شکلی که بوده استقلال را به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل کرده است.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص واکنش هواداران استقلال به این حواشی عنوان کرد: هواداران استقلال باید با هوش باشند و به حاشیه‌ها توجه نکنند و تنها به سخنگوی رسمی باشگاه توجه کنند. هواداران بدانند افرادی که این حاشیه‌ها را برای استقلال به وجود می‌آورند دشمنان استقلال هستند و می‌خواهند این تیم را به زمین بزنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار