تاثیر کرونا بر برگزاری برنامه‌های دهه فجر

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان اشکذر گفت: محدودیت‌های کرونایی برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های دهه فجر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی‌نسب، فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان اشکذر گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا باید دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به درستی اجرا شوند.

او افزود: انتظار می‌رود همه ادارات شهرستان در ایام‌الله دهه فجر در چارچوب وظایف، ساختار‌ها و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و با استفاده از همه توانمندی‌های و ظرفیت‌ها به بازشناسی هویت انقلاب اسلامی بپردازند.

هادی نسب بیان داشت: کرونا فعلا تمام‌شدنی نیست و محدودیت‌های کرونایی برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های دهه فجر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

فرماندار اشکذر ادامه داد: همه مدیران باید با استفاده از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های مناسب و همه ظرفیت‌های موجود از جمله برنامه‌های نمادین و فضای مجازی، فعالیت‌ها و برنامه‌های به مراتب سازنده‌تر و پیشروتر از سالیان گذشته را به منصه ظهور برسانند.

نشست هماهنگی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با حضور فرماندار شهرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار