دین پرست خبر داد:

ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور تشکیل جلسه می‌دهد

قائم مقام تبلیغات اقتصادی کشور گفت: جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور امروز در محل وزارت کشور برگزار می‌شود.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ دین پرست قائم مقام ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با اعلام این خبر گفت: در شصت و یکمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، کارگروه تولید و تحلیل محتوای ستاد از آخرین وضعیت رصد فضای رسانه‌ای و تازه‌ترین محتوای تولیدات این کارگروه گزارشی ارائه می‌کند.

همچنین در این جلسه گزارش مشترک وزارتخانه‌های نیرو، نفت و صمت در خصوص دلایل اصلی خاموشی‌ها و شفاف سازی در خصوص شایعات مطرح شده در فضای مجازی و رسانه‌ها و تشریح برنامه‌های آتی این وزارتخانه‌ها در این موضوع مطرح خواهد شد.
گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف کشور از آخرین وضعیت تنظیم بازار کالا‌های اساسی و نظارت بر روند افزایش در فصل پایانی سال، ارائه می‌شود.

بانک مرکزی از اجرای مصوبات اخیر ستاد، مبنی بر تسهیل و تسریع روند تخصیص و تامین ارز مورد نیاز کالا‌های اساسی رسوب شده در بنادر و گمرکات کشور، گزارشی ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یه ایرانی
۱۸:۵۶ ۲۹ دی ۱۳۹۹
معلوم نیست با این همه ستاد و کارگروه و سازمان و اداره و نهاد و الی ماشالله چرا روز به روز مشکلات اقتصادی کشور فاجعه بارتر میشود فکرمیکنم آقایان در جلساتشان به جای حل مشکلات مردم ٬ مشکلات خودشان را سروسامان میدهند تا از قبال این مردم به آرزوهای رویایی فرزندانشان جامه عمل بپوشانند تا نورچشمی هایشان از قبال این کشور درخدمت دیگرکشورها باشند خدایشان رسوایشان کند
آخرین اخبار