نخستین بار ؛

رانندگان حرفه ای برون شهری در استان همدان در آزمون بدو خدمت شرکت کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت:آزمون دوره های بدو خدمت رانندگان حرفه ای برون شهری در بخش کالا و مسافر استان همدان برگزار شد.

رانندگان حرفه ای برون شهری در استان همدان در آزمون بدو خدمت شرکت کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، صفرصادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه این آزمون نخستین بار و با هدف ارتقاء سطح کیفی رانندگان در استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: در این آزمون ۲۳۰  راننده بخش حمل و نقل کالا و مسافر استان همدان شرکت کردند.

او افزود: شرکت کنندگان در این آزمون، پیش از این آموزش‌های اولیه ایمنی در حوزه مسافر و کالا را با موضوعات مختلف از جمله اخلاق حرفه‌ای در کار، امداد و نجات، ضوابط کلی حمل محمولات ترافیکی، مشخصات وسایل نقلیه حمل بار در جاده ها، سلامت شغلی رانندگان، ضوابط حمل بار، مهارت‌های حرفه ای، حمل مواد خطرناک و قوانین و اسناد حمل و نقل را فرا گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: متقاضیان شغل رانندگی حرفه ای، برای دریافت کارت هوشمند باید آموزش‌های تخصصی و عمومی مربوطه را بگذرانند و در آزمون دوره‌های مذکور قبول شوند.

صادقی راد ابراز داشت: شرکت کنندگان در آزمون در صورت قبولی می‌توانند نسبت به دریافت کارت هوشمند رانندگی اقدام کنند.

۲۳ هزار راننده دارای کارت هوشمند در بخش کالا و مسافر برون شهری در استان همدان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ غ

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.