تکذیب وجود کرونای انگلیسی در مازندران

هیچ مورد مشکوکی از کرونای انگلیسی در مازندران تاکنون گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، برخی خبرگزاری‌ها امروز از قول سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کردند چند مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در استان داشتیم و هفته آینده پاسخ آزمایشات، نتیجه را مشخص می‌کنیم.

دکتر سیمین  بابایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هیچ موردی از کرونای انگلیسی در مازندران تاکنون مشاهده نشده است.

 

بیشتر بخوانید 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران با انتقاد از رسانه‌هایی که بدون راستی آزمایی از منابع غیر موثق خبر را کپی و منتشر می‌کنند، ادامه داد: چون ویروس کرونا ویروس ناشناخته‌ای است و تغییر رفتار می‌دهد در برخی مواقع برخی آزمایش‌ها به وزارت بهداشت ارسال می‌شود.

دکتر سیمین  بابایی با بیان اینکه این استان در حال ورود به پیک سوم بیماری است، گفت: تاکنون ۱۰ شهر مازندران از جمله شهرستان‌های نکا، ساری، قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، بابل، فریدونکنار، آمل، تنکابن و رامسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند.

او افزود: در حال پیگیری هستیم تا مشخص شود این خبر کذب ابتدا از کدام منبع خبری منتشر شده است.

انتهای پیام / س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۰۲ ۳۰ دی ۱۳۹۹
امار فوت شدگان را نگفتید
آخرین اخبار