مشکل امنیتی در مرز ایران و عراق وجود ندارد

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : هم‌افزایی بسیار خوبی بین مرزبانان این استان با مرزبانی عراق در مرزهای مشترک وجود دارد و از این رو مشکل امنیتی نداریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : خدمت در مرز یک توفیق و سعادت برای کسانی است که در این راه فعالیت می کنند.

او با قدردانی از مجموعه مسئولان استان و مجاهدت های استاندار کرمانشاه و نیروهای مسلح گفت : آمادگی کامل برای تردد زوار اربعین را داریم.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه افزود: از مرز رسمی خسروی و منذریه عراق تا بغداد ۹۰ کیلومتر بُعد مسافت داریم که پارسال با همکاری نیروهای حشدالشعبی و استقرار در آنسوی مرز هیچ مشکل امنیتی برای تردد زائران نداشتیم.

 الهی افزود: عزیمت زائران اربعین از منذریه در نقطه صفر آن سوی مرز خسروی تا حسینیه عراق با خودرو و بدون توقف انجام می شد و از این رو خدمات رسانی خوبی به زائران صورت گرفت.

او ادامه داد: از نظر امنیتی با کمبودهایی مواجه هستیم که نیازمند تقویت است.

او گفت: با هم افزایی خوبی که با مرزبانی عراق داریم مشکلی نیست و با ایجاد یک قرارگاه مشترک با مرزبانی عراقی در طول ایام تردد به صورت میدانی مشکلات رصد می شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار