دهه فجر فرصت مناسبی برای پاسخگویی مسوولان است

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر لرستان گفت: سالگرد پیروزی انقلاب و دهه فجر فرصت مناسبی برای ارایه عملکرد ادارات استان و پاسخگویی به مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، اعظم روانشاد،دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر لرستان روز دوشنبه در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: اعضای کمیته برای تهیه بنر و پوستر‌های مرتبط با این ایام، اقدمات لازم را انجام دهند و روزشمار آن نیز باتوجه به شعار روز طراحی شود.

او ادامه داد: دهه فجر امسال، مسابقات مختلف از جمله کتابخوانی برای ارتقای سطح فرهنگ مطالعه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه شهدای انقلاب نیز با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی خواهند شد تصریح کرد: همچنین ارتباط با رادیو لرستان ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه‌های شنیداری کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجراست.

او افزود: برگزاری پویش‌های انقلابی، تجلیل از رسانه‌های فجرآفرین، نصب بنر در معابری شهری، انعکاس اخبار و فراهم شدن بستر مناسب برای اطلاع رسانی برنامه‌های دهه فجر از دیگر اهداف برگزاری کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی این ستاد است.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر لرستان گفت: این کمیته در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تشکیل شد و با فعالیت آن شفافیت در عملکرد ادارات همچنین نقش آفرینی زحمتکشان در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی اطلاع رسانی می‌شود.

روانشاد بیان کرد: محدودیت‌های کرونایی از سوی ستاد مقابله با کرونای استان به صورت هفتگی اعلام و تمامی برنامه‌ها بر اساس مصوبات ابلاغ شده اجرا و اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار