واگذاری بیش از ۳۰۰ واحد مسکن روستایی ملایردر ایام دهه فجر

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایراز واگذاری ۳۲۶ واحد مسکن روستایی این شهرستان در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

داود سوری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  شهرستان ملایر در گفت و گو با خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه همزمان با ایام دهه فجر ۳۲۶ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۵۱ میلیارد تومان به متقاضیان واگذار خواهد شد، افزود: این واحد‌ها از هفته دولت امسال تا دهه فجر مقاوم‌سازی شده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار واحد مسکن روستایی در این شهرستان مقاوم‌سازی شده است، اظهار داشت: شاخص مقاوم‌سازی در ملایر هم اکنون به بیش از ۶۰ درصد رسیده است.

سوری ابراز داشت: هم اکنون ۲۱ هزار واحد مسکن روستایی این شهرستان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر سند مالکیت دریافت کرده‌اند و از این نظر ملایر در مقاوم‌سازی مسکن روستایی در جایگاه خوبی قرار دارد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر سهمیه امسال این شهرستان در مقاوم‌سازی مسکن روستایی را یک‌هزار و ۲۵۵ فقره اعلام کرد و گفت: از این تعداد تاکنون ۵۰۰ فقره به بانک معرفی شده و ۲۰۰ فقره نیز به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

سوری اضافه کرد: در صورت همکاری بانک‌های عامل شهرستان برای عقد قرارداد افراد معرفی شده به بانک، به زودی شاهد جذب صد درصدی اعتبار امسال خواهیم بود و این اقدام زمینه‌ای برای جذب اعتبار مقاوم‌سازی مسکن روستایی برای سال آینده خواهدشد.

این مسئول افزود: علاوه بر بهره‌برداری از واحد‌های مسکن روستایی، چهار طرح عمرانی در قالب جدول‌گذاری، دیواره‌سازی، ساخت پل و آسفالت روستایی نیز با اعتبار چهار میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر در خصوص ساخت پل سردار شهید سلیمانی در روستای گنبد بیان کرد:اعتبار آن ۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان بوده که آماده بهره‌برداری است.

سوری یادآور شد: همچنین سه طرح آسفالت در روستا‌های سیاه‌چغا، پیروز و علی‌آباد دمق در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود که علاوه بر آسفالت عملیات جدول‌گذاری، دیواره‌سازی و زیرسازی نیز در این روستا‌ها انجام شده است.

او اظهار داشت: در مجموع ۵۵ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان اعتبار در ایام دهه فجر برای افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های بنیاد مسکن این شهرستان هزینه شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.