پیامک‌های دریافتی بیست و نهم دی‌ماه؛

از طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا بلاتکلیفی تکنیسین‌های دهان ودندان

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم دی‌ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم دی‌ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۹۴۶۰....۹۹۱: سلام لطفا درباره بورس و قیمت پایین عرضه‌های اولیه وصندوق‌های دولتی پیگیری کنید.


۱۳۴۶....۹۱۲: سلام. شرکت‌های لاستیک سازی خوردو مخصوصا مخصوصا شرکت بارز سایتش همیشه بسته است. من خودم الان ۵ ماه که نمی‌توانم ثبت نام کنم رفتم کافی نت آنجا هم نتوانستند وارد سایت شوند. خواهشا پیگیری کنید. به هر جاهم زنگ می‌زنیم کسی پاسخگو نیست. ممنون


۳۳۴۵....۹۱۲: بزرگراه تهران قزوین در حوالی کرج در بعضی قسمت‌ها فاقد خط کشی است با توجه به ترافیک زیاد در این محل نبودند خط کشی بی نظمی را بیشتر وترافیک را سنگین‌تر می‌کند.


۵۳۱۲....۹۱۲: سلام وقتتون بخیر نمی‌دانم به پیام‌های ما توجهی می‌شود یا نه من پرستار سازمان تامین اجتماعی هستم لطفا پیگیر حق و حقوق‌های ما هم باشید که حمایت نمی‌شویم، فوق العاده ویژه‌ای حق پرستار‌های تامین اجتماعی نبوده است؟


۱۳۵۶...۹۱۸: با سلام یک ماهه ادارات آموزش و پرورش بابت بدهی فرهنگیان به بانک از حقوق شان کم نموده و به خزانه کشور واریز نموده است و متاسفانه با گذشت یک ماه هنوز اقساط را به بانک‌ها پرداخت نکرده است لطفا پیگیری کنید.


۲۷۱۸....۹۱۳: سلام برشماخوبان خبرنگار لطفا از مدیرعامل صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی سؤال کنیدکه قول دادهمسان سازی حقوق بازنشستگان را اجراکنند چرا انجام نمی‌دهند؟ خیلی فاصله حقوقی وجودداردحتی کسانیکه ۳۰ سال مساوی پرداخت بیمه دارند بکائی از اصفهان. متشکرم


۹۱۸۴....۹۳۸: سلام حدود ۳ هزار راننده هستیم که سالهاست برای شهرداری با یک قرارداد کاملا یک طرفه و ظالمانه مشغول به کار هستیم هیچ گونه حقوق متناسب با کار روزانه نداریم. بیمه به صورت خویش فرما به مبلغ ۶۵۰ هزار تومان از خودمان کسر می‌شود هیچ گونه عیدی و سنوات نداریم خواهش می‌کنم پیگیری کنید. یا علی


۱۵۲۳....۹۲۱: بلاتکلیفی تکنیسین‌های سلامت دهان همچنان ادامه دارد لطفاً پیگیری کنید.


۹۵۵۷....۹۱۵: سلام درمورصندوق پالایش یکم گزارش پخش کنید. دولت هرسهم را فروخت ده هزارتومان الان شده پنج هزارتومان.


۹۴۶۰....۹۹۱: سلام لطفا درباره بورس و قیمت پایین عرضه‌های اولیه وصندوق‌های دولتی پیگیری کنید.


۵۵۰۵....۹۳۵: با سلام و احترام علی رغم تاکید مقام عظمای ولایت مبنی بر پرداخت حقوق پرسنل درمان تاکنون سازمان تامین اجتماعی هیچ اقدامی جهت همسان سازی حقوق و اصطلاح احکام حقوقی کارکنان خود مبنی بر افزایش فوق العاده نکرده است، این در حالی می‌باشد که از تاریخ یکم دی ماه این مصوبه در بیمارستان‌های دانشگاهی انجام شده است. خواهشمندم از روند پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در سازمان تامین اجتماعی شعب و بیمارستان‌ها گزارش تهیه نمایید. از طرف جمعی از پرسنل کادر درمان بیمارستان تامین اجتماعی


۵۸۹۱....۹۱۴: حکم تخریب به ساخت و ساز غیر مجاز حریم بستر رودخانه مشگین‌شهر استان اردبیل صادر شده و دیوان عدالت اداری آن حکم را تایید کرده متاسفانه شهرداری حکم دیوان را اجرا نمی‌کند لطف کنید پیگیری کنید.


۰۸۷۱....۹۱۵: باسلام بنده درسال۸۸در بیمارستان به هاشمی نژاد مشهد مراجعه وبه دلیل یه سرماخوردگی جزئی ودرد قفسه سینه به پزشک اورژانس بیمارستان مراجعه و ویزیت شدم وچند آمپول تجویز وهمانجا هم تزریق نمودند و در همان لحظه دچار فلجی در اندام‌های تحتانی شدم سه نفر هم شاهد عینی دارم وتا به امروز فلج می‌باشم وکسی جوابگو نیست. خواهش می‌کنم پیگیری نمایید.


۵۳۶۲....۹۱۸: شهرداری شهر گهواره در استان کرمانشاه هزینه هرشب جسد مرده‌ای که درسردخانه نگهداری کندصدو بیست هزار تومان پول از صاحب جسد می‌گیرد از اقامت در هتل هم بیشترپول می‌گیرد.


۹۴۸۷....۹۹۲: سلام لطفا در مورد بلیط هواپیما‌های داخلی که هر ماه داره گران می‌شه گزارش بگیرید کلافه شدیم به خدا هر ماه یک قیمت جدید است.


۰۲۸۹....۹۱۳: سلام به دادمردم برسید هروز ایران خودرو ماشین را گران می‌کند.


۶۲۷۰....۹۳۰: سلام من یک دانش آموز منطقه محروم مشهد هستم امسال در کنکور شرکت کردم و علی رغم کسب رتبه خوب در دانشگاه فرهنگیان پذیرش نشدم به من گفتند ظرفیت دانشگاه تکمیل نشده و قرار است تکمیل ظرفیت برگزار شود، اما هنوز تکمیل ظرفیت که جزئی از قانون سازمان سنجش است برگزار نشده است خواهشمندم رسیدگی کنید.


۹۲۳۱....۹۱۱: سلام خواهشمندیم درموردتبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی خانواده ایثارگر گزارشی تهیه فرمائید. باتشکر


۰۶۷۷....۹۱۷: سلام چراپول فروش سهام عدالت که مسئولان گفته بودند تا ۲۰ دی ماه واریزمی شود خبری نشده است خواهشاپیگیری شود.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار