معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

تغییر فرماندار کازرون، تصمیم وزارت کشور و استاندار بوده است

احمدزاده گفت: تعویض فرماندار شهرستان کازرون تصمیم وزارت کشور و استاندار فارس بوده است، پس این اقدام را به موضوعات دیگر گره نزنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران کازرون با بیان اینکه تعویض فرماندار تصمیم وزارت کشور و استاندار فارس بوده است، اظهار کرد: جا به جایی فرماندار، امری کاملا طبیعی در وزارت کشور است، پس این اقدام را به موضوعات دیگر گره نزنیم.

او تصریح کرد: سیاست آقای استاندار تثبیت مدیران است و ما بحثی بر جا به جایی نداریم، به جز مواردی که مدیر سست باشد یا نسبت به وظایفش سهل انگار باشد و یا مدیری که متناسب با شرایط پای کار نباشد مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار امیدواری کرد: خدمات و تلاش آقای دهقان فرماندار قبل و پیگیری‌هایی که برای کازرون داشتند و بین مردم بودند توشه سفر آخرتشان خواهد بود.

احمدی زاده درباره حضور در انتخابات آینده ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، با بیان اینکه تلاش و هدف گذاری ما حضور حداکثری در انتخابات آینده و امنیت و سلامت آن است، تصریح کرد: انتخابات آینده را پیش رو داریم که دشمن تمام تمرکز خود را روی مشارکت نکردن مردم و یا کاهش آن گذاشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به لزوم نقدپذیری مسئولان، گفت: باید نقد‌ها را با دل و جان پذیرا باشیم، حرکت مدیران ما باید در سیاست تابع نظرات رهبر معظم انقلاب و دولت باشد.

احمدی زاده گفت: افراط و تفریط در کار‌ها مردود است؛ راه نجات در وحدت و همدلی بین گروه‌ها با هر سلیقه است و اعتدال به شکل واقعی می‌تواند خیلی از مشکلات را حل کند.

او اضافه کرد: رفتار و تصمیمات فرمانداران ما باید مبتنی بر عقلانیت و تدبیر باشد و از رفتار‌های هیجانی و تصمیمات احساسی و سریع پرهیز کنند و با همه گروه‌ها همکاری داشته باشند و اعتدال و میانه روی را رعایت کنند.

احمدی زاده با اشاره به نقش اثر گذار مردم شهرستان کازرون در پیروزی انقلاب و حضور در ۸ سال دوران دفاع مقدس گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که دشمن بر ما تحمیل کرده کار‌های بزرگی هم صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: آقای مظفری فرماندار ۲ شهرستان داراب و بهبهان و معاون فرمانداری اهواز بوده اند و دانش، تجربه و روحیه مردم داری و تکریم خانواده شهدا را دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.