لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز

معاون استاندار سمنان گفت: حفاظت از عرصه ملی و دولتی استان سمنان به طور ویژه در دستور کار است و دست درازی افراد سودجو به اراضی ملی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در نشست ویدئو کنفرانسی پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز استان گفت: پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با تلاش مضاعف و هماهنگی روزافزون دستگاه های اجرائی ، قضایی و انتظامی در استان سمنان تداوم دارد.

او افزود:  هماهنگی بیشتر فرمانداری و بخشداری ها با سازمان جهاد کشاورزی در استان‌های کشور روند ساخت و سازهای غیرمجاز را کُند می‌کند و  حفاظت از عرصه ملی و دولتی استان سمنان به طور ویژه در دستور کار است و دست درازی افراد سودجو به اراضی ملی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

فخری ادامه داد: همکاری دستگاه قضایی و انتظامی استان با دستگاه های اجرایی استان برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز مطلوب ارزیابی می شود و  مدیران دستگاه های اجرایی مربوط دست درازی احتمالی به عرصه های طبیعی را در کمترین زمان ممکن گزارش دهند و با وحدت رویه می توان برای رفع این چالش اقدام کرد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز تنها مربوط به استان سمنان نیست گفت: در بیشتر نقاط حاصلخیز و خوش و آب هوای کشور دست درازی به عرصه های طبیعی وجود دارد که همواره دستگاه های قضائی و اجرایی برای مقابله با این پدیده شوم در تلاش بودند.

او در پایان ابراز داشت: از جلسه آینده به صورت شهرستانی و موردی ساخت و سازهای احتمالی غیرمجاز در استان سمنان بررسی خواهد شد.

انتهای پیام /گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.