هاشمی‌نسب: واقعا لقب "تیم خاص" برازنده این تیم است

مربی تیم فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم مقابل تیم پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هاشمی نسب مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری بعد از بازی با تیم پرسپولیس تهران عنوان کرد: تیم ما برای پیروزی به میدان آمده بود، اما متاسفانه بازی را بد شروع کردیم و گل خوردیم، اما توانستیم به بازی برگردیم و بازی را مساوی کنیم. حتی می‌توانستیم بعد از گل تساوی گل‌های دوم و سوم را بزنیم، اما متاسفانه اتفاق‌هایی افتاد که نمی‌شود درباره آن صحبت کرد.

او ادامه داد: در یازده هفته لیگ زاهدی فرد داور این بازی چهار مسابقه را برای ما قضاوت کرد، که در آن بازی‌ها نیز کم اشتباه برای تیم ما نبود.

هاشمی نسب گفت: پرسپولیسی‌ها به فینال آسیا رفتند و به جای آن که آن‌ها پنج روز یک بار بازی کنند تیم ما پنج روز یک بار بازی می‌کند و متاسفانه تمام برنامه ریزی‌های فوتبال ما این شده است که پرسپولیسی‌ها چه زمانی راحت‌تر هستند و بازی کنند.

او گفت: واقعا لقب تیم خاص برازنده این تیم است، تمام زندگی من شده است جنگ و جدل با بعضی هواداران یک تیم خاص و ایرادی هم ندارد من ۲۰ سال است که با مشکلاتی که این‌ها برای من به وجود آورده اند زندگی می‌کنم.

هاشمی نسب گفت: همین تیم پرسپولیس در بازی با ذوب آهن، استقلال و امروز با ما، نیمکت آرامی ندارد. با تمام احترامی که برای کریم باقری رفیق ۳۵ ساله خودم قائل هستم، اما نمی دانم چرا درباره مشکلات و اعتراضات نیمکت تیم فولاد  همیشه سیاه نمایی می کنند .

هاشمی نسب گفت: من در پرسپولیس بازی کرده ام و این شرایط را دیده ام ما در آن زمان هم خاص بودیم. من زمانی که در پرسپولیس بودم قبل از دربی زمانی که باید اخراج می‌شدم داور به ما می‌گفت که هفته دیگر دربی دارید و من را اخراج نمی‌کرد در حالی که حق من اخراج بود. بله ما هم خاص بودیم و این چیز‌ها را در فوتبال دیده ایم.

او ادامه داد: شما‌ها هم‌بازی‌های خود من بوده‌اید و خود را آدم بزرگ‌های این فوتبال می‌دانید، شما را به خدا قسم می‌دهم که مظلوم نمایی نکنید و خودتان باشید. مردم ما آدم‌ها را خوب می‌شناسند.

هاشمی نسب گفت: امیدوارم در سال‌های آینده بتوانند قهرمان آسیا شوند، واقعا واژه تیم خاص برازنده این تیم است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۳۰ دی ۱۳۹۹
صدای همه ی تیمها درامده، تمام لیگ و وزارت ورزش در خدمت این تیم خاص هستن
چرا؟؟؟ چون آقایون مدعی هستن لنگ تیم ملی کشوره
خخخخخخخخخ
و هر کی طرفدار این تیم نباشه وطن فروشه
فکر کردن ملت خوابن نمی فهمن چه کثافت کاری دارن میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۳۰ دی ۱۳۹۹
.اخه یک نفر اگر عقلی تو سرش داشته باشه بایک حساب سر انگشتی میتونه بفهمه که چطور تیمی که هم بازی آسیای داره هم برای قهرمانی تولیگ میجنگد از تیمی که فقط وفقط برای بقاتوی لیگ تلاش میکنه استراحتش بیشتر باشه وشما هر5روز بازی کنی پرسپولیس بااینهمه حجم بازی حتما هرده روزبازی کرده واز قصا بازی عقب مانده هم نداشته باشه.حالا اگرهمین شماها برای پلی اف رفتن به آسیابعد بیست سال اگر چی بشه (دست تقدیراز ماه فلک) بازی داشته باشین زمین و زمان رو بهم میدوزین که چرا10روز دیگه واسمون بازی گذاشتن.بس کنید این ارااجیف رو.یکم فکر کن بعد حرف بزن مگر معادله ریاضی نیست که نتونی جواب بدی.فقط یاد داشتی پول میلیاردی بگیری بدی بچه محلت بشماره چون تا100بیشتر بلدنبودی.بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۹:۳۹ ۳۰ دی ۱۳۹۹
حالا حالاها سر ازتون هستیم کلا امسال متحد شدین به هر طریق باشانتاز تهمت و...جنگ روانی را بند ازین تا جلوی قهرمانی سرورتونو بگیرید قافل از اینکه این کارها مظلوم نمایی دیگه رنگی تو فوتبال ما نداره بهتره جنبه باخت داشته باشی هرچند که تحقیر شدن دراین سالها آدم رو مجبور به عقده گشای میکنه.هرکاری که میتوانستید کردید بازهم بکنید بیشتر اعتبار نداشته خودتون زیر سوال میره.اخه یک نفر اگر عقلی تو سرش داشته باشه بایک حساب سر انگشتی میتونه بفهمه که چطور تیمی که هم بازی آسیای داره هم برای قهرمانی تولیگ میجنگد از تیمی که فقط وفقط برای بقاتوی لیگ تلاش میکنه استراحتش بیشتر باشه وشما هر5روز بازی کنی پرسپولیس بااینهمه حجم بازی حتما هرده روز واز قصا بازی عقب مانده هم نداشته باشه.حالا اگرهمین شماها برای پلی اف رفتن به آسیا بازی داشته باشین زمین و زمان رو بهم میدوزین که چرا10روز دیگه واسمون بازی گذاشتن.بس کنید این ارااجیف رو.یکم فکر کن بعد حرف بزن مگر معادله ریاضی نیست که متونی جواب بدی.فقط یاد داشتی پول میلیاردی بگیری بدی بچه محبت بشماره چون تا100بیشتر بلندبودن.بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ارتش سرخ
۰۹:۲۳ ۳۰ دی ۱۳۹۹
تو ازهمه خاص تری . سه ساعت تمام غش کردی . سه هفته در امین اباد بودی . بعد از اون افتضا . پروند ات از سیاه هم سیاه تره بی خاصیت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۳۰ دی ۱۳۹۹
جنبه باخت نداری از فوتبال برو آقای غیرخاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۳۰ دی ۱۳۹۹
مهدی گدای عقده ای . تو اگر این حرفا رو نزنی کی باید بگه . تو هم لقب گدا برازندته !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۹ دی ۱۳۹۹
حتی اون سالهای هم که وسطای جدول بودند با ارفاق های داری و حمایت‌های دیگران همیشه خاص بودند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۴۳ ۲۹ دی ۱۳۹۹
بفرمایید این هم سند زنده از بازیکن سابق تیم خاص !!! برادران لنگی کامل مصاحبه را بخوانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۹ دی ۱۳۹۹
دمت گرم. لنگیا ببینید چی گفت؟؟؟؟؟
France
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۹ دی ۱۳۹۹
دمت گرم کاش غیرت تو رو ساسان انصاری داشت
آخرین اخبار