قیمت مرغ گرم در کرمانشاه چقدر است؟

سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت : قیمت مرغ گرم در برخی از واحد‌های صنفی استان کمتر از نرخ مصوبِ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومانی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار قاسمی سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت : هم اکنون قیمت مصوب مرغ گرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان بوده که در برخی از واحد‌های صنفی استان کرمانشاه کمتر از نرخ مصوب به فروش می‌رسد.

او گفت : با توجه به قیمت تنظیم شده‌ی مرغ گرم در بازار، نیازی به توزیع مرغ منجمد از طریق اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه نیست.

سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به احتمال کاهش قیمت مرغ گرم در بازار افزود: در صورت پایین آمدن قیمت مرغ گرم به منظور جلوگیری از متضرر شدن مرغداران، پشتیبانی امور دام استان آماده خریداری مرغ به صورت منجمد است.

او ادامه داد: هم اکنون ذخایر مرغ منجمد در سردخانه‌ها مناسب بوده که در صورت افزایش قیمت، این مرغ‌ها روانه‌ی بازار می‌شوند.

قاسمی با بیان اینکه هم اکنون گوشت قرمز منجمد در بازار توزیع نمی‌شود، افزود: این اقدام به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مالی صنعت دام استان کرمانشاه اتخاذ شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار