ترین‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال بهترین تیم، حسینی مربی هفته/ دیاباته تکه گمشده پازل فکری بود

هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و ترین‌های هر بخش معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز گذشته با برگزاری ۲ مسابقه به پایان رسید. استقلال در تبریز با نتیجه ۳ بر یک تراکتور را شکست داد و پرسپولیس در تهران با حساب ۲ بر یک فولاد خوزستان را مغلوب کرد.

استقلال با پیروزی مقابل تراکتور ۲۲ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. پرسپولیس هم با برد شیرین برابر فولاد ۱۵ امتیازی شد و با دو بازی کمتر نسبت به استقلال در رده ششم قرار گرفت.

در ادامه به ترین‌های هفته یازدهم نگاهی انداخته‌ایم.

نتایج مسابقات هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر:

مس رفسنجان یک - ماشین سازی صفر

نساجی مازندران صفر - صنعت نفت آبادان یک

نفت مسجدسلیمان ۳ - شهرخودرو یک

آلومینیوم اراک صفر - گل گهر سیرجان صفر

سایپا ۲ - ذوب آهن یک

سپاهان ۲ - پیکان یک

تراکتور یک - استقلال ۳

پرسپولیس ۲ - فولاد یک

بازی هفته (تراکتور - استقلال)

قبل از اینکه بازی تراکتور و استقلال در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر آغاز شود، اکثریت علاقه مندان می‌دانستند که بازی جذاب و حساسی در کار خواهد بود. شاگردان محمود فکری و مسعود شجاعی تنها به فکر کسب پیروزی در این مسابقه بودند. فکری در این مسابقه از هر ۳ مهاجم کلیدی خود (دیاباته، قایدی و مطهری) به صورت همزمان از ابتدا بازی استفاده کرد و مزد این ریسک را هم گرفت. استقلال در پایان با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست داد. تراکتور هم در این دیدار نمایش بدی از خود نشان نداد و بارها تا زدن گل دوم پیش رفت اما این امر اتفاق نیفتاد.

تیم هفته (استقلال)

استقلال در بازی با تراکتور خیلی خوب بازی را شروع کرد و چند بار تا فروپاشی دروازه سرخپوشان پیش رفت اما مدافعان تراکتور به خوبی ایستادگی کردند تا اینکه اواخر نیمه اول (دقیقه ۳۸) روی اشتباه عجیب مسعود شجاعی، شیخ دیاباته صاحب توپ شد و گل اول استقلال را به ثمر رساند. در نیمه دوم هم این استقلال بود که بازی را طوفانی شروع کرد. مهدی قایدی و شیخ دیاباته دقایق ۶۰ و ۶۴ دروازه تراکتور را باز کردند تا بازی ۳ بر صفر شود. در ادامه تراکتور یکپارچه حمله شد و محمد عباس زاده بازیکن سابق پرسپولیس در مصاف تک به تک با مظاهری دروازه استقلال را باز کرد. تلاش ۲ تیم در ادامه مسابقه حاصلی نداشت تا این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود استقلال به پایان برسد.

مربی هفته (مجتبی حسینی)

هیچ کس ابتدای فصل فکر نمی‌کرد تیم نفت مسجدسلیمان که بازیکن اسمی هم جذب نکرده بود با هدایت مجتبی حسینی توفیقی کسب کند اما مربی سابق ذوب آهن به خوبی از پس این کار برآمد. نفت در بازی هفته یازدهم موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر تیم مهدی رحمتی به برتری برسد. ساسان حسینی در این مسابقه ۲ گل زد و مهدی محبی هم دیگر گل نفت را به ثمر رساند. نفت به اندازه‌ای خوب بوده که با ۱۵ امتیاز در رده نهم قرار دارد و با تیم سوم جدول (سپاهان) تنها ۴ امتیاز فاصله دارد.

بازیکن هفته (شیخ دیاباته)

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که در این فصل اکثر مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داده بود با نظر محمود فکری از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفت. دیاباته فصل گذشته در بازی با تراکتور ۳ گل زده بود. او در این دیدار هم کار را فوق العاده شروع کرد و در اواخر نیمه اول از اشتباه بازیکن تراکتور نهایت استفاده را برد. او با یک حرکت زیدانی و فریب مدافع حریف با حرکت بدن دروازه تراکتور را باز کرد. دیاباته در نیمه دوم هم به خوبی قدر پاس گل مهدی قایدی را دانست و دقیقه ۶۴ گل سوم استقلال و گل دوم خودش را به ثمر رساند. دیاباته با نمایش درخشان خود در این مسابقه هواداران استقلال را امیدوار کرد.

دروازه بان هفته (فرزین گروسیان)

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در یک بازی خارج از خانه به مصاف نساجی رفت و با تک گل طالب ریکانی حریف خود را شکست داد. فرزین گروسیان دروازه بان صنعت نفت ستاره این تیم در این مسابقه بود. او که در این دیدار جانشین حامد فلاح زاده شده بود، دقیقه ۷۲ پنالتی حامد شیری را مهار کرد و ضمن کلین شیت در این مسابقه، پیروزی برای صنعت نفت به ارمغان آورد.

اتفاق هفته (اشتباهات عجیب داوری در بازی پرسپولیس - فولاد و اعتراضات زیاد اعضای ۲ تیم)

آخرین بازی هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر از نظر داوری بسیار پر حاشیه بود و کادر فنی هر ۲ تیم در جریان مسابقه در بعضی صحنه‌ها به شدت به تیم داوری مسابقه اعتراض کردند. ابتدا در صحنه گل اول پرسپولیس که توسط مهدی عبدی زده شد، فولادی‌ها اعتقاد داشتند، پرتاب اوت منجر به گل، نباید به سود پرسپولیس اعلام می‌شد. گل فولاد هم در شرایطی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که به گفته اکثر کارشناسان داوری توپ به دست کنعانی زادگان برخوردی نداشت. در ادامه روی گل دوم پرسپولیس هم فولادی‌ها اعتقاد داشتند روی وحید امیری خطایی اتفاق نیفتاده بود. این صحنه‌ها با اعتراضات عجیب اعضای ۲ تیم همراه بود. یحیی گل محمدی، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی هاشمی نسب بعضی از افرادی بودند که به دلیل اعتراض از داور کارت زرد گرفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۳۰ دی ۱۳۹۹
کیسه از السد میخوره عشقپولیس انتقام میگیره
کیسه از پاختاکور میخوره عشقپولیس انتقام میگیره
کیسه از فولاد میخوره عشقپولیس انتقام میگیره
.....
با چهار دوره پیاپی قهرمانی لیگ و دو دوره نایب قهرمانی آسیا در چهارسال اخیر شدیم منتقم شیشتقلوله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۳۰ دی ۱۳۹۹
کیسه از السد میخوره عشقپولیس انتقام میگیره
کیسه از پاختاکور میخوره عشقپولیس انتقام میگیره
کیسه از فولاد میخوره عشقپولیس انتقام میگیره
.....
با چهار دوره پیاپی قهرمانی لیگ و دو دوره نایب قهرمانی آسیا در چهارسال اخیر شدیم منتقم شیشتقلوله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۳۰ دی ۱۳۹۹
شیشتقلول کیسه با کمک ابوعمر سعودی و کمیته داوران و با حمایت بی دریغ باباوزیر فعلا صدرنشینن انگار جام بی قاره ای رو بردن شادی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۳۰ دی ۱۳۹۹
لنگیا شیشتاییا.به باباتون سلام برسونید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۳۰ دی ۱۳۹۹
رده بندی کیلوچنده،عشق است تک ستاره جعلی لنگیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۳۰ دی ۱۳۹۹
لطفا گزینه کثیف ترین تیم به گزینه ها اضافه بشه تا لنگیاهم بی نصیب نباشن.#بابامسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۳۰ دی ۱۳۹۹
سوراخ پولیسیا سوراختوریا دارن میسوز پماد سوختگی بیارم خدمتون
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۳۰ دی ۱۳۹۹
دیدید که سرخ خاص سر اشتباه داور در اعلام خطای هند چطور هوچی گری و مظلوم نمایی راه انداخت اما هیچ اشاره ای به دو سوت اشتباه داور که منجر به دو گل به نفع آنها شد، نکردند و نمی کنند. اینست عدالت مطلوب سرخ خاص!
Netherlands
ناشناس
۱۲:۱۱ ۳۰ دی ۱۳۹۹
چرا اشکان دژاگه وحاج صفی وخانزاده از ابتدابازی نکردن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۳۰ دی ۱۳۹۹
بهترین مربی، بهترین بازیکن، بهترین تیم آقای شجاعی ششتق لالی و زوار در رفته‌ خدا شانس میده به تیم له ششتق لال، بازی نکرده ببری میشی خرشانسی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۱ ۳۰ دی ۱۳۹۹
استقلال بازی بعدی درجا میزنه .
این بازی گلهای شانسی زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۳۰ دی ۱۳۹۹
واقعا برا داور متاسفم واسه چی پنالتی گرفت نزدیک بود کنعانی لت پار بشه
آخرین اخبار