شناسایی مظنونان حمله مسلحانه به مدیرعامل منطقه آزاد قشم/ مومنی از بیمارستان مرخص شد

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قشم تعدادی از مظنونان حمله مسلحانه به خودرو مدیرعامل و مدیر تشریفات سازمان منطقه آزاد قشم را شناسایی کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس در همان دقایق اولیه حادثه سوء قصد مسلحانه و تیراندازی به سمت خودرو مدیرعامل و مدیر تشریفات سازمان منطقه آزاد قشم، طرح مهار را به صورت ویژه در جزیره قشم اجرا کردند و تعدادی از مظنونان شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


سردار جعفری افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده ضاربان ۲ نفر بودند که با یک دستگاه موتورسیکلت دست به این اقدام زده اند.

او گفت: پس از حضور در محل و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که حمیدرضا مومنی، مدیرعامل منطقه آزاد قشم به وسیله سلاح کلت کمری از ناحیه دست و تورج امانی، مدیر تشریفات از ناحیه فک مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند.

رضا صفایی، دادستان قشم نیز گفت: به گفته شاهدان عینی، فرد مسلح پس از شلیک ۶ یا ۷ گلوله به سمت خودروی سازمانی مدیرعامل منطقه آزاد قشم از محل تیراندازی متواری شده است.

صفایی افزود:دستورات لازم برای دستگیری عامل یا عاملان سوء قصد صادر شده است.

فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشگی هرمزگان نیز گفت: حمیدرضا مومنی، مدیرعامل منطقه آزاد قشم پس از انجام اقدامات لازم از بیمارستان مرخص شد، اما تورج امانی مدیر تشریفات منطقه آزاد قشم پس از عمل جراحی اورژانسی برای متوقف ساختن خونریزی فک پایین، برای تکمیل مراحل درمان به بندرعباس و یا تهران منتقل می‌شود.

عصر دیروز حمیدرضا مومنی مدیرعامل و تورج امانی مدیر تشریفات سازمان منطقه آزاد قشم از سوی افراد مسلح ناشناس مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند و زخمی شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار