پیش دبستانی‌ها در «شاد» رایگان آموزش می‌بینند

والدین بوشهری می‌توانند برای ثبت نام فرزند خود در طرح آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی به نزدیک‌ترین مدرسه به خانه‌شان بروند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: طبق برنامه ریزی وزارتخانه قرار است نوآموزان پیش دبستانی در سامانه شاد آموزش ببینند.

مجتبی نوشادی افزود: از یک ماه گذشته ثبت نام از نوآموزان متولد نیمه دوم سال ۹۳ و نیمه اول سال ۹۴  آغاز شده و اولیایی که فرزندانی در این سن دارند کپی شناسنامه فرزندشان و خودشان یعنی پدر و مادر را به مسئولان نزدیک‌ترین مدرسه به خانه خود چه دولتی چه غیردولتی تحویل دهند تا نوآموزشان برای دریافت آموزش رایگان پیش دبستانی ثبت نام شود.


بیشتر بخوانید

  • نوآموزان پیش دبستانی‌ بوشهر در کلاس مجازی شرکت می‌کنند

او ادامه داد: محتوا‌های آموزشی برای پیش دبستانی‌ها در سامانه شاد ایجاد شده و به محض پایان یافتن ثبت نام، آموزش‌ها آغاز خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر عنوان کرد:پارسال در شهر بوشهر ۶ هزار نوآموز به صورت حضوری در پیش دبستانی‌ها آموزش دیدند، اما امسال با توجه به شیوع کرونا و به علت ترس اولیا از حضور فرزندشان در مراکز پیش دبستانی از ثبت نام نوآموزان در این مراکز استقبالی نشد.

نوشادی با اشاره به اهمیت آموزش پیش از دبستان، گفت: شخصیت کودک در هفت سال اول زندگی، شکل می‌گیرد و مقدمه آمادگی برای یادگیری او در سال‌های بعد می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.