غیبت اعضای شورای شهر در هیات حل اختلاف پیگیری می شود

فرماندار کرمانشاه با اشاره به تشکیل نشدن جلسات شورای شهر و معطل ماندن امور گفت: قرار است رییس شورا طی ۴۸ ساعت آینده، گزارش غیبت اعضا را با ذکر دلیل برای فرمانداری ارسال کند تا ما از طریق هیات حل اختلاف استان موضوع را پیگیری کنیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فضل الله رنجبر گفت:پس از تشکیل نشدن جلسات شورای شهر، معطل شدن امور شهر، روی زمین ماندن طرح‌ها و لوایح و تشکیل نشدن کمیسیون‌های داخلی شورای شهر کرمانشاه، هفته گذشته به احترام مردم و حرمت شورای شهر، اعضای شورا را برای تشکیل جلسه به فرمانداری دعوت کردم.

او عنوان کرد: متاسفانه به دلیل غیبت چهار نفر از اعضای شورا، این جلسه هم رسمیت پیدا نکرد به همین دلیل از رییس شورای شهر درخواست کردم نسبت به تشکیل جلسات شورای شهر اقدام کند و کمیسیون‌های داخلی شورا را تعیین تکلیف کند.

رنجبر گفت:، اما با وجود دعوت رییس شورا برای جلسه روز دوشنبه ۲۹ دی، باز هم سه نفر از اعضا غیبت کردند و یک نفر هم در مرخصی بود که به همین دلیل جلسه رسمیت پیدا نکرد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه من وظیفه خود را نسبت به مردم انجام داده و پیگیری کرده‌ام افزود: دیگر جلسه‌ای برای شورای شهر تشکیل نمی‌دهم مگر اینکه استاندار در این باره دستور لازم را به فرمانداری بدهد.

او اظهار داشت: از رییس شورای شهر هم خواستم که طی ۴۸ ساعت آینده، گزارش تشکیل نشدن جلسات شورا و حضور نیافتن یا غیبت اعضا را با ذکر دلیل برای فرمانداری ارسال کند تا ما از طریق هیات حل اختلاف استان موضوع را پیگیری کنیم.

به گفته رنجبر، چنانچه در ۴۸ ساعت مشخص شده این گزارش به فرمانداری ارسال نشود، ما براساس مستندات موجود، فیلم‌ها و گزارش نماینده فرماندار از جلسات، گزارش لازم را برای هیات حل اختلاف استان ارسال می‌کنیم.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار