سرپرست وزارت دفاع آمریکا ؛

تهدید داخلی پیش از مراسم تحلیف بایدن مطرح نیست

سرپرست وزارت دفاع آمریکا احتمال تهدید داخلی پیش از مراسم ادای سوگند ریاست جمهوری را رد کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الحدث، سرپرست وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد هیچ نشانه‌ای مبنی بر بروز تهدید داخلی پیش ازبرگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید مطرح نیست.

کریستوفر میلر روز سه شنبه اعلام کرد اف بی آی به ارتش آمریکا کمک می‌کند تا بیش از ۲۵ هزار سرباز گارد ملی، که برای کمک به محافظت از کنگره آمریکا در هنگام تحلیف جو بایدن رئیس جمهور انتخاب شده اند، ماموریت خود را انجام دهند.

بنا به نوشته پایگاه الحدث، پایتخت آمریکا یک روز مانده به مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب این کشور تحت تدابیر شدید امنیتی قرار گرفته است.

اطراف ساختمان کنگره حصار کشی شده است و نیرو‌های گارد ملی به طور دائم با اسلحه در حال گشت زنی هستند. بسیاری از خیابان‌های اطراف کنگره هم مسدود شده است.

همچنین شماری از نیرو‌های گارد ملی آمریکا از ایالت نبراسکای این کشور راهی واشنگتن دی سی شدند. این نیرو‌ها با یک فروند هواپیمای نظامی از فرودگاهی در شهر لینکلن راهی پایتخت آمریکا شدند. قرار است از این نیرو‌ها برای حفاظت از کنگره در روز مراسم تحلیف بایدن استفاده شود.

حملات اخیر هواداران دونالد ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا نگرانی‌های امنیتی فراوانی را از بابت برگزاری ایمن مراسم تحلیف بایدن ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار