اتوبوس، حداقلی که ساکنان شهرجدید هشتگرد را خوشحال می‌کند

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت: بیست دستگاه اتوبوس برای شهرجدید هشتگرد خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهرجدید هشتگرد سالهاست که با کمبودها و فراوانی های خاص خود روزگار می گذراند.

یکی از کمبودهای اساسی و در عین حال ابتدایی این شهر، فقدان ناوگان اتوبوسرانی است که گویا چند قدم بیشتر تا راه اندازی آن باقی نمانده است.

حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد در این باره گفت: برای شهرجدید هشتگرد بیست دستگاه اتوبوس بازسازی شده خریداری کرده ایم که ده دستگاه آن تحویل گرفته شده است و باقی آن نیز تا ده روز آینده دریافت می شود.

او افزود: براساس توافق ما و شهرداری شهرجدید هشتگرد، سی ایستگاه اتوبوس در شهرجدید هشتگرد جانمایی واحداث خواهد شد.

او افزود: با راه اندازی خطوط اتوبوسرانی در این شهر، دسترسی شهروندان به مترو نیز تسهیل خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۲:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
واقعا اتوبوس ،حداقلی است که باعث خوشحالی مردم شهر جدید خواهد شد،باتوجه به توصیه هایی که برای استفاده از حمل و نقل عمومی میشود تا آلودگی هوا کاهش یابد ،این گزینه در شهر جدید اصلا قابل اجرا توسط ساکنین نیست.
امیدواریم زودتر مسئولین دست به کار اجرا شوند تا مردم هم با آسودگی وامنیت وصرف هزینه ی کمتر برای حمل ونقل از این امکانات استفاده کنند ‌
Iran (Islamic Republic of)
واحد نیاری
۱۰:۲۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
شما لطف کنید یک بار هم شده ازاین اتوبوس های کثیف استفاده کنید هیچ از شما کم نمیشود بلکه محبوب مردم هشتگرد جدید میشوید ، اتوبوس ها کثیف - مسافران استفاده تا آزادی - قیمت گران اتوبوس - و..... اما تاکسی های مترو گلشهر به هشتگرد جدید فاجعه است شهرداری هم بخاطر عذاب مردم میتی بوس ها راهم برداشت که جای تشکر دارد شما راحت باشید مردم به جهنم با عرض پوزش مدیریت خیلی ضعیفه با تشکر واحد نیاری اسکن فاز یک بلوار پارک امیدوارم مدیران فکری به حال ساکنین هشتگرد جدید باشند